আলফা ও ওমেগা Wall

·501-510 মধ্যে 21071 দেওয়ালে লিপিভুক্ত বিষয় দেখাচ্ছে

TimberHumphrey ব্যক্ত …
okay, okay. i haven't হারিয়ে গেছে hope on A&O 5 yet. maybe they'll give us something after A&O 3 gets re-released পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
GANGSTA-BoSS ব্যক্ত …
Hi
What do আপনি think about the A&O 3 (remeked) for this 10. March :D
BTW:
Do someone think what they change? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
GANGSTA-BoSS মতামত প্রদত্ত…
Hmm... I think they something change because A&O 3 The নেকড়ে Great games is actualy released but they doing a new The নেকড়ে Great games. So I think they try to something change. But I don't know... বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
Just পোষ্ট হয়েছে my FIRST EVER speed-paint above. Sorry, I know it has nothing to do with A&O. And I know it is a little rough, too. XD পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
TimberHumphrey ব্যক্ত …
so all that info about a A&O 5 was nothing but a lie huh? i have no idea why Crest likes to lie at its fans. looks like it's official: A&O 5 is NOT real পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Kitsune32 মতামত প্রদত্ত…
maybe it's just a rumoe বছরখানেক আগে
Kitsune32 মতামত প্রদত্ত…
*rumor বছরখানেক আগে
LoneOmega মতামত প্রদত্ত…
Well I agree with Kishin, at least it ended with a good movie. Even with the series being over I'll never forget the happy moments I had with this movie and the feelings I had watching it. But hey, we can always watch them again! বছরখানেক আগে
moondragon01 ব্যক্ত …
how did they know? link পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
I don't get it হাঃ হাঃ হাঃ বছরখানেক আগে
moondragon01 মতামত প্রদত্ত…
its a destiny in name thing বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Oh বছরখানেক আগে
Wolf_Tamer ব্যক্ত …
After not being online for about 2 days and seeing all the pictures everyone has পোষ্ট হয়েছে in that time, I feel like I was sealed away. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Can't say I don't blame ya, except I have been on everyday for the past couple weeks. lol. বছরখানেক আগে
skyrim2244 ব্যক্ত …
Hello guys hope your having a nice afternoon পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Yup I am. বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
Derp face derpa derp হাঃ হাঃ হাঃ fubub পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Sorry that was my friend Logan... I am at his house and he picked up my phone and typed যেভাবে খুশী shit lol. বছরখানেক আগে
skyrim2244 মতামত প্রদত্ত…
হাঃ হাঃ হাঃ বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Yeah. He uh... had some brain injuries when he was younger. He has a metel plate in bis head where he has surgury. বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
metal** বছরখানেক আগে
TimberHumphrey ব্যক্ত …
A&O 5 has to be real, it just has to be real! i mean, c'mon! the franchise's finally back on track. why end it now? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Wolfire14 মতামত প্রদত্ত…
Yes it is real remember on the alpha and omega TV movie বছরখানেক আগে
Kitsune32 মতামত প্রদত্ত…
Just calm down বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
dangit *anymore* বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
Hey, do আপনি guys know where Kishin_Kira went? I know he ব্যক্ত he was gonna leave, but he keeps posting once in a while on articles, but not on the ones that are visible on the main page here...😕 পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
নমস্কার at least I'M not mad at ya anymore. :) বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
WAS A&O 5 RELEASED YET??? HAVEN'T BEEN ABLE TO FIND ANYTHING STILL... 😠 পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Wolfire14 মতামত প্রদত্ত…
No not yet বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Ugh. Guess I'll just have to listen to dubstep, EDM, FDM, Electro, House, Drumstep, etc. until it is realeased, if it even is... *facepalm* বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
That's about the only outlet for my anger is all of those genres of music, they calm me down, and take me to a place where I can think. বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
Yay! I took my bond coyote Serge to the vet, and they ব্যক্ত she only had a bad cold, and she'll get over it :) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
skyrim2244 মতামত প্রদত্ত…
that's nice to hear বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Yeah, thanks. I litterlly wrote the most interesting প্রবন্ধ about how I bonded with a entire coyote family... and also explains that that's why I love. ature so much. বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
*want* OMG MY FINGERS KEEP MISSING ON MY PHONE'S KEYBOARD GODDANGIT!!! বছরখানেক আগে
GANGSTA-BoSS ব্যক্ত …
Hi everyone :) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Hello man! বছরখানেক আগে
Garth115 ব্যক্ত …
নমস্কার everyone, I'm back from forever. has anyone heard from lil Garth jr? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
mattwolf199 মতামত প্রদত্ত…
no i dont kni বছরখানেক আগে
mattwolf199 মতামত প্রদত্ত…
know** বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Sorry. বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
Oh no... Serge *one of my bonds, a coyote. Yes, I bonded with a wild coyote, get over it. XD* Is ill... taking her to the vet tomarrow. She seems like shehas a bad cold... eh, it's that time of বছর for all জন্তু জানোয়ার alike. XD পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
Hello. Ho2 is everyone doing??? :) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
*how* বছরখানেক আগে
stella2015 মতামত প্রদত্ত…
Good nd you? বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Good XD বছরখানেক আগে
Alpha_leader ব্যক্ত …
নমস্কার everywiolf! How are yoy doing? -howls- পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
TimberHumphrey মতামত প্রদত্ত…
নমস্কার there :) everything's goin great :) বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
*THE* বছরখানেক আগে
Alpha_leader মতামত প্রদত্ত…
হাঃ হাঃ হাঃ ok I was wondrring so haha বছরখানেক আগে
smile
TimberHumphrey ব্যক্ত …
নমস্কার guys! :) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
JennaStone22 মতামত প্রদত্ত…
Hey. :)) বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Hello! বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
Oh, lol. I am not advertising anything on purpose, but I think it would be nice if আপনি guys checked out the 'Coyote encounter!' article. It's actually pretty interesting. I know it may seem fake, and it isn't A&O related, but it's actually a pretty cool situatioj I got myself into. :) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Anyways, I gotta go for tonight guys. Just PMe অথবা wtite on one of my posts if ya need to say anything. XD :) বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
I feel like no one reads প্রবন্ধ barely anymore. My last one didn't even get a view I don't think. I'm not complaining, I'm just saying I wish আরো people read প্রবন্ধ too, other than just pictures, links, and polls. Oh well. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
skyrim2244 মতামত প্রদত্ত…
I do when I get free time but there good don't quit বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Why the heck would I quit just because it's not used as much? As long as I have fun making stories, (which I do, and always will), I will keep posting articles. XD Don't worry! 😊 বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
And ya know what? I like that I can post freely, whetehr anyone likes it অথবা not. It's called, I am a free citiz3n, surfing a free web/fansite. বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
*citizen* বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
Okay... that below মতামত has me thinking... who here has a girlfriend/boyfriend/mate? If আপনি do, what would আপনি do for him/her, example, laying down your life? Lol. I would. Lol, আপনি guys got my hyped up for some odd reason. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Wow.. I've already 'stared death on the face.' I'm not saying I am a hero, I'm just saying I would do anything for her. It comes natural, I guess, defence of your loved ones. To be honest... I could tell আপনি I've been realy close to getting shot. It's a funny story. There were people shooting at cops, and at the time, I was young, so I took my dad's gun and went over to my window, and aimed at them, until a cop saw me and tild me not to olay with guns, and that he would talk to my parents. Lol, I wnded up getting grounded for like 6 months. Sucked horribly. বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
*wound up* বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
*I can't* বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
Just gonna say, if আপনি guys know what arches are cool. So, arches are kinda pre-braces. Well, a few months ago, I got my braces put in. So, when my arches broke and fell out of my mouth today, I WAS SO HAPPY. Thay caused so much problems. I've had them in for about severn years now, they are finally gone FOREVER. It's weird though. I haven't known what it feels like to touch the roof of my mouth for years, and not it feels all leathery and raw... oh god... হাঃ হাঃ হাঃ so weird. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
shadow353 ব্যক্ত …
Who needs a mate পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
I have one thank you. XD names Abani (Abby for short sometimes) বছরখানেক আগে
Wolf_Tamer মতামত প্রদত্ত…
If I had one it would be "beastiality." বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
lol. Ahhh.... feels good to প্রণয় someone, ya know? Knowing there is someone there, and also someone আপনি COULD spend the rest of your life with. There are just so many people in my school who THINK they প্রণয় someone, and hookup with a যেভাবে খুশী chick অথবা guy, and break up with them in like a week. Me and Abani though... have been together for maybe a few months, and I actually KNOW what true প্রণয় is. A lot of people hook up with another person to get 'popular' at school. Bunch of idiots. বছরখানেক আগে
GANGSTA-BoSS ব্যক্ত …
Hi all how are you? :) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
JennaStone22 মতামত প্রদত্ত…
Good. Wbu? বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
good. বছরখানেক আগে
GANGSTA-BoSS মতামত প্রদত্ত…
@JenaStone, AlphaClub Fine thank you. বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
আপনি are completely welcome. 😂😆 বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
I gotta say, if Crest and Lionsgate don't update us about A&O 5, I'M GOING TO BE PISSED. How about everyone else, eh? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Wolfire14 মতামত প্রদত্ত…
it might come either may অথবা June বছরখানেক আগে
Wolfire14 মতামত প্রদত্ত…
maybe they might give us something in February,March,or April বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Well, it was predicted we were gonna have at least SOMETHING yesterday, but we didn't. So, I don't know. বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Not me. If we could, I wouldv'e liked to see a few more, maybe even some short TV shows. But, that's just how it goes. বছরখানেক আগে
TimberHumphrey ব্যক্ত …
i think A&O 1 should've had a Oscar nomination for Best Musical Score, since critics ব্যক্ত it was great. i প্রণয় the musical score পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
GANGSTA-BoSS ব্যক্ত …
Hi, I'm started a new project here is it link পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Did আপনি code it দ্বারা yourself, অথবা have. website builder? I remember talking to আপনি before I think, but I can't remember how আপনি ব্যক্ত আপনি created your stuff. XZ বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
*XD* বছরখানেক আগে
GANGSTA-BoSS মতামত প্রদত্ত…
I code it yourself. I code it for 7 days but still I upgrade it :D বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
XD বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
PLEASE... SAY 'ME' IN ALL স্মারক IF আপনি SEE THIS COMMENT. JUST DO IT. AS ALPHA, I ORDER YOU. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
LoneOmega মতামত প্রদত্ত…
ME বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Yeah, well, I'll admit, I WAS doing stupid stuff. It wasn't immature, but it did seem like it, and I appologize. বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Sorry to anyone who was creeped out. I'll admit, I have some problems... but, I'm trying to fix them. বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
YET AGAIN, NO ONE IS ON, EXCEPT ME... 😳 পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
nicker11500 মতামত প্রদত্ত…
I'm on, just nothing to post right now :P বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Oh... thought I was alone... like every দিন of my life yay. 😳 বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Oh, and if আপনি aren't commenting on this ongoing post because আপনি think I have problems, I understand. I... I'm... used to it. 😧 বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
I প্রণয় POSTING যেভাবে খুশী SHIT HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH I'M GOING MENTALY INSANE HEHEHEHHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHHE FUCK LIFE... পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
tehrealkatewolf মতামত প্রদত্ত…
I'm beginning to think you're a troll. If আপনি are, well done. বছরখানেক আগে
tehrealkatewolf মতামত প্রদত্ত…
If not, আপনি need serious help, অথবা are just very immature. বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
I have no idea. I havnt read the website coding to look for errors for a while. But, bey, if আপনি guys need a computer techy oerson, im bere!!! also, if ya need to know something about t3ch, অথবা programming/coding, just let me onow, i প্রণয় helping people with tech!!! :) বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
Sorry if আপনি dislike me posting যেভাবে খুশী shit on here, but, this is the only place for me to get away from life and post my thoughts that no one else understands. No wonder my family thinks I am schizophrenic... So, I come bere on the দেওয়াল and post যেভাবে খুশী shit, wheatger it is relevent অথবা not, অথবা makes sense to anyone. All's I know is... IT MAKES SENSE TO ME! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
*here* বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
I'll foollow yoou too the EEEEeeend... পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
I know the DS handheld console is OLD, but DID আপনি KNOW THERE IS ALPHA AND OMEGA DS GAME??? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
nicker11500 মতামত প্রদত্ত…
Yep, but never played it though. :P বছরখানেক আগে
Wolf_Tamer মতামত প্রদত্ত…
Ya, I've always wanted to play it. বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
@wwwarea Yeah, I can see why. I've seen a few চলচ্ছবি of it... I felt আরো embarased watching that then the movie itself, it was so odd. XD বছরখানেক আগে
surprise
nicker11500 ব্যক্ত …
Wow... Best super bowl in awhile. Good game to both teams and for the call on throwing it was clever on trying to throw them off but I think running it would of did the trick. But সামগ্রিক the game was awesome :D পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Wolfire14 ব্যক্ত …
Cheaters they are cheaters cheaters cheaters পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
sxyomega ব্যক্ত …
And another thing. There's FOUR Alpha and Omegas? O_O? Shows how far I've treaded from the fandom. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
I'm not a prick for grammar usually, but as advice, it's actually 'how far I've TREAD' not TREADED. lol, sorry if this makes আপনি mad. বছরখানেক আগে
sxyomega ব্যক্ত …
I পোষ্ট হয়েছে earlier about me not wanting my fanfiction to go unread. If I পোষ্ট হয়েছে it here would আপনি নেকড়ে read it? I want to post it somewhere where people will give me some feedback about it. Besides, I've been working on it for a while and I would enjoy people পাঠ করা it. আপনি know? After লেখা a almost 4,000 words আপনি kind of want someone to sit back and enjoy it...

I'm going to post it, read it if আপনি want. But I will say this, you'll be হারিয়ে গেছে if আপনি haven't seen both rio movies. thanks. c: পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Wolf_Tamer মতামত প্রদত্ত…
We would actually read it but only some of us would give feedback. বছরখানেক আগে
Wolfire14 ব্যক্ত …
7-0 😩 পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Yep. বছরখানেক আগে
Wolfire14 মতামত প্রদত্ত…
14-14 বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Not much of a football person. I can watch like ten minutes, then I'm done. বছরখানেক আগে
nicker11500 ব্যক্ত …
*looks at my TV* Super Bowl kickoff is ...NOW! who is watching? :D পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
ME বছরখানেক আগে
big smile
Kitsune32 ব্যক্ত …
Just uploaded Chapter 5 of Nars' New প্রণয় পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
OMG SO MUCH SNOW!!! TEN TO 20 INCHES HERE IN ILLINOIS!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
mattwolf199 মতামত প্রদত্ত…
i know i hate it বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
@ben15deles What town do আপনি live in? I live in a small village, across the river from Cpinton, Iowa, called Albany. XD বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
*Clinton* বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
Ya know what, all? Maybe we were wrong about the club being inactive, after all. Maybe, there are about 20-35 of us that post, and are seen all the time, and then the rest অথবা the majority of the rest just read what what we have on here, but don't normally get on and post anything. Who agrees with my hypothesis? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
Logitech 7.1 Surround HD speakers with the best subwoofer I've ever heard... And listening to EDM/FDM/Dubstep/Etc. ... SOUNDS FUCKING AMAZING!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
TimberHumphrey ব্যক্ত …
okay, it's february 1st today but we didn't get anything about A&O 5. c'mon Crest! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
We knew we wouldn't dude. It's probably a secret, for আরো suspence. বছরখানেক আগে
TimberHumphrey মতামত প্রদত্ত…
yea, i just dont wanna think its fake বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
I don't either. Let's hope it isn't. বছরখানেক আগে
TimberHumphrey মতামত প্রদত্ত…
i'm praying বছরখানেক আগে
shadow-omega ব্যক্ত …
omegamode.........BRUH LET DO DIS!!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
shadow-omega মতামত প্রদত্ত…
suger rush bruh XD বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Nope. বছরখানেক আগে
shadow-omega মতামত প্রদত্ত…
ok বছরখানেক আগে
cake
JennaStone22 ব্যক্ত …
Yay!!! I know this isn't about A&O but I am finally 16!!! :D পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
nicker11500 মতামত প্রদত্ত…
Happy Bithday :D বছরখানেক আগে
JennaStone22 মতামত প্রদত্ত…
nThanks OmegaKing বছরখানেক আগে
cblakes12 মতামত প্রদত্ত…
message me now বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
I am sorry, but I am in a pissy mood. So, I will just throw out there, MY MENTOR IS KINDOF A দুশ্চরিত্রা TO DEAL WITH. "WHO IS SHE?" আপনি ASK? IF I TOLD আপনি I'D PROBABLY HAVE TO DO 1000 PUSHUPS DAMNIT. WOULDN'T BE ABLE TO FEEL MY ARMS. HOW ABOUT আপনি GUYS, ALL SITTIN' AROUND YOUR ELECRINICS, STUFFIN' YOUR FACES, ALL GO AND GET A FUCKING MENTOR LIKE MINE!!! ALLS I DID WAS LOOK AT HER AND SHE SLAPPED ME ACROSS THE FACE!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
আপনি GUYS KNOW PROBABLY NOTHING BUT WHAT LIFE GIVES YOU, BUT PEOPLE LIKE ME, HAVE TO WORK, OBEY MENTORS AND AUTHORITIES, TRAIN WITH FUCKING SWORDS, DAGGERS, AND DIPLOMATIC STRATIGIES IN A BATTLE, AND DO NOTHING BUT WORKOIT FOR 7 TO I HOURS AFTER GETTING প্রথমপাতা AND DOING HOMEWORK!!! AND আপনি HAVE STRICT ORDERS AND আপনি NEED TO BE PERFECT!!! LIKE I SAID, I WAS SLAPPED ACROSS THE FACE FOR LOOKING AT BER WRONG!!! AND আপনি GUYS WONDER WHY I AM SO FUCKING ANGRY, SO SMART AND FUCKING BRILLIANT, HAVE AN ATTITUDE, AND AKSO GOOD AT TURNING TIDES. THAT SHIT IS ALL I KNOW GUYS!!! (Although the training with swords and daggers, etc., is fun, and I am very skilled in that certain area. বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Anyways, gotta go for tonight. C'ya later people!!! And yes I have calmed down now. বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Days that I have school off are the only days I have without having to do much. Yay. বছরখানেক আগে
SentinelPrime89 ব্যক্ত …
Friend wanted me to post this. Just because.

link পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Wolf_Tamer মতামত প্রদত্ত…
Oh haha very funny. বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
হাঃ হাঃ হাঃ kit... আপনি fell for it? For me it wasn't very hard to figure out that it was a trap. XD বছরখানেক আগে
skyrim2244 মতামত প্রদত্ত…
funk that troll head বছরখানেক আগে
nicker11500 ব্যক্ত …
So to let আপনি guys know I পোষ্ট হয়েছে two parts of my new story but it's going to be on FanFiction because of the content that ফ্যানপপ don't allow, so If আপনি read I hope আপনি guys enjoy it :D (also <Reader Discretion is advised> )

Part one: https://www.fanfiction.net/s/11004157/1/The-heating-winter-Alpha-and-Omega-Part-one

Part two: https://www.fanfiction.net/s/11011617/1/The-heating-winter-Alpha-and-Omega-Part-two পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
smile
GANGSTA-BoSS ব্যক্ত …
Hello,
  I am looking for a theme for গুগুল Chrome motive of Alpha and Omega but I have not found any. So I ব্যক্ত that one message. I must make one. I will try to update and if আপনি have interest to do so even more.
So the theme link is here: link পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
sxyomega ব্যক্ত …
I feel bad because I used to be an active user here but I had left because my বন্ধু were all gone. Now I'm obsessed with a different movie and...I want to post the fanfiction I'm লেখা for it on ফ্যানপপ but I'm scared to. I hate asking আপনি people for help but what should I do? I'm scared people wont read my fanfiction...Like they did my A&O fanfictions. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
mattwolf199 মতামত প্রদত্ত…
try and see. if it doesnt work out use a different website বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Wow, Mojo. আপনি did it. Most inspiring furry on here. XD বছরখানেক আগে
smile
GANGSTA-BoSS ব্যক্ত …
Hi all পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
TimberHumphrey মতামত প্রদত্ত…
hiya বছরখানেক আগে
LoneOmega মতামত প্রদত্ত…
Heya ! বছরখানেক আগে
skyrim2244 মতামত প্রদত্ত…
yo বছরখানেক আগে
nicker11500 মতামত প্রদত্ত…
Hello. বছরখানেক আগে
nicker11500 ব্যক্ত …
So... Super bowl is this Sunday with the Patriots vs Seahawks so um... >_>..... <_< ..... *talks in a fast pace* Seahawks are gonna win *runs and exits room* পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
mattwolf199 মতামত প্রদত্ত…
kay বছরখানেক আগে
Metallica1147 মতামত প্রদত্ত…
Seahawks suck. :p বছরখানেক আগে
nicker11500 মতামত প্রদত্ত…
oh xP বছরখানেক আগে
TimberHumphrey ব্যক্ত …
is it just me অথবা is Crest gonna give us a trailer of A&O 5 in February 1 just like they did with A&O 3 last year? not sure, that's just a guess পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
LoneOmega মতামত প্রদত্ত…
I hope they do so...I can't wait anymore, I want news on this movie ! D: বছরখানেক আগে
Wolf_Tamer মতামত প্রদত্ত…
I wish but I have learned to be patient. বছরখানেক আগে
Alphawolfben মতামত প্রদত্ত…
I don't think their will be a trailer but maybe like the 4th filn release the cover art and plot of the film অথবা something like it বছরখানেক আগে
Wolfire14 ব্যক্ত …
Yes finally five nights at Freddy 3 coming February 5 পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
mattwolf199 মতামত প্রদত্ত…
i am wondering how it is gonna play বছরখানেক আগে
Wolfire14 মতামত প্রদত্ত…
It the same বছরখানেক আগে
Wolf_Tamer মতামত প্রদত্ত…
I refuse to play this game ever since the game theorists video. This game now haunts my mind along with Nathan Dunlap. বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
I don't know why, but I feel like some of these মতামত could go on forever, but then I step in and মতামত on someone's দেওয়াল post, the মতামত dies. Does no one like me অথবা something? Normally, people like to PM me অথবা মতামত on my posts আরো often the now. I am not asling to be noticed, I am just wondering why no one is talking to me as much now... ideas? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Wolf_Tamer মতামত প্রদত্ত…
Perhaps you're either too late to answer প্রশ্ন and মতামত অথবা nobody's online when you're online. I highly doubt people hate you. বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
I didn't say I think people hate me. I just ব্যক্ত not LIKE me, as in, not like what I say. Maybe I AM too late to answer questions, but IDK. Seems like theu never get xommented on ecen AFTER people get on. But it's fine, it's probably just due to the new mobile update, so not many people want to get on. বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Like I said, I wasn't complaining. I was just wondering why. :) বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
lol. বছরখানেক আগে
AlphaClub ব্যক্ত …
Is it just me... অথবা is it আরো innactive on herw right after the mobile website update? Because if the glitches, maybe? IDK. I am also not getting any emails when someone মতামত on one of my posts অথবা posts that I've পোষ্ট হয়েছে in, অথবা articles... UhOh. Like I said, messaging systems broken. Improper HTML coding causes glitches, and can screw up account's messaging systems. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
*Here* বছরখানেক আগে
mattwolf199 মতামত প্রদত্ত…
yes but i dont have to much of a problem বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Guys... please stop. It is getting fixed. It was just a glitch in the HTML coding fot the website when they updated it. Yes, it was really dumb how they messed up, but... it is being fixed. I explain it all on the "What fuck mother fuck?" question/article. বছরখানেক আগে
Wolfire14 ব্যক্ত …
Guys who saw the trailer of five nights at Freddy 3 i will post it now পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
TimberHumphrey মতামত প্রদত্ত…
oh shit! he's coming back alright. i've only played the first game and that freaked me out বছরখানেক আগে
Wolf_Tamer মতামত প্রদত্ত…
I refuse to play a game about the death of people. বছরখানেক আগে
Wolf_Tamer মতামত প্রদত্ত…
Watch this video and you'll never see the game the same. link বছরখানেক আগে
Wolfire14 মতামত প্রদত্ত…
And there going to be a fourth one বছরখানেক আগে
mattwolf199 ব্যক্ত …
how many চলচ্চিত্র do আপনি think they will make? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
TimberHumphrey মতামত প্রদত্ত…
for now, all that's being rumored is that A&O 5's probably gonna be the last movie since there hasn't been any announcement for a A&O 6, but we don't know that for sure বছরখানেক আগে
LoneOmega মতামত প্রদত্ত…
I don't think they're gonna make আরো than 5... বছরখানেক আগে
Wolfire14 মতামত প্রদত্ত…
I heard people on alpha and omega Wiki that there a six movie called secert caves বছরখানেক আগে
ben15delas মতামত প্রদত্ত…
The fifth one is the last one. বছরখানেক আগে
skyrim2244 ব্যক্ত …
bored this afternoon read the পরবর্তি chapter of my story পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Uncle_Kage ব্যক্ত …
Hello Furries, and fur-people, I guess. I just wanted to remind আপনি to follow me on twitter and FA if আপনি want আরো নবীকৃত তথ্য from me, this is the only place I follow that seems to pay any attention to me, that's the reason I left this blasted website in the first place, any ways, thought আপনি should all know, since you're sorta... Furries I guess. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
ben15delas মতামত প্রদত্ত…
I am not a furry but I'm not sure about everyone else. বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
I'm আরো নেকড়ে than amy of you. XD বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Bet me and lose. XD বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Anyone? বছরখানেক আগে
skyrim2244 ব্যক্ত …
Anyone having troube with the website today because I have only half the page and it won't let me do anything anyone else having this issue পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
mattwolf199 মতামত প্রদত্ত…
on my phone yes. idk about the desktop site বছরখানেক আগে
skyrim2244 মতামত প্রদত্ত…
yeah they'll fix it I'm sure বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Let's just hope it doean't mess with any of our accounts. Improper HTML coding can cause errors in accounts, message systems, etc. বছরখানেক আগে
Wolfire14 ব্যক্ত …
Oh ok they might be 3 অথবা 5 reason they didn't প্রদর্শনী us any screenshot অথবা plot অথবা trailer number 1 maybe they doing new voice অভিনয় for the pups number 2 they might make it long number 3 new characters নকশা number 4 new সঙ্গীত number 5 maybe new texture পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
skyrim2244 মতামত প্রদত্ত…
I'll wait if it makes it beetter বছরখানেক আগে
TimberHumphrey ব্যক্ত …
a little backstory: back in 2010 when i first heard about A&O (heard it from a friend of mine who was excited), i was interested but i had doubts on the movie. i had no idea the movie would've been so good it would've made me watch it 3 times in the theater. and that's how i became a A&O অনুরাগী পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Wolf_Tamer মতামত প্রদত্ত…
I wish I would've seen it in theatres in 3D but money was extremely tight and there are no theatres in the area I live in. বছরখানেক আগে
shadow-omega ব্যক্ত …
So i just got up, feeling like i never did fall asleep last night, so any part of my body, last night doesn't anymore, which is coo, and weird at the same time..... পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
shadow-omega মতামত প্রদত্ত…
any part of my that hurt* বছরখানেক আগে
shadow-omega মতামত প্রদত্ত…
body* i cant type good at this time বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
lol. I woke up this morning feeling like I had a বৃক্ষ shoved into my lungs. XD বছরখানেক আগে
mattwolf199 ব্যক্ত …
I remember a time when this club was very active and the big name people were here we had a hell of a time পাঠ করা the বই people had made and now it seems to be just forgotten and is being left out to die. Let's try and bring this club back to life পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
TimberHumphrey মতামত প্রদত্ত…
that's what im trying to do, but looks like nobody's on my side বছরখানেক আগে
skyrim2244 মতামত প্রদত্ত…
im on your side বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
হাঃ হাঃ হাঃ not as in football. I don't care about football. I mean a patriot... like a patriot to a country? Only here i'm a patriot to the club. :) বছরখানেক আগে
TimberHumphrey ব্যক্ত …
we're waiting for something about A&O 5, Crest. also, i have my doubts on the movie coming out on March. cause if it were gonna come out in march, we should've had something দ্বারা now. so my guess: it's probably coming out in late April অথবা early May. অথবা who knows? they might push it back to June so it can be a early summer movie. who knows? but all i'm hoping is for the movie to be good পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
mattwolf199 মতামত প্রদত্ত…
i can see a early summer movie বছরখানেক আগে
Wolfire14 মতামত প্রদত্ত…
It might go iTunes on spring then dvd on summer বছরখানেক আগে
sad
nicker11500 ব্যক্ত …
sorry for a non A&O related. but as a motorsports অনুরাগী this is big, has anyone heard about Jeff Gordon retiring? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
mmmzone ব্যক্ত …
hello পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
skyrim2244 ব্যক্ত …
I'm gonna write the পরবর্তি chapter for my অনুরাগী fic any suggestions পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Wolf_Tamer মতামত প্রদত্ত…
Something not too serious অথবা perilous but something calm and interesting enough to catch readers attentions. বছরখানেক আগে
TimberHumphrey ব্যক্ত …
i've heard a couple of critics say Five Nights at Freddy's 2 wasn't as scary as the first game. but i'd say both are equally terrifying! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
I don't think they are scary at all XD বছরখানেক আগে
TimberHumphrey মতামত প্রদত্ত…
they scared the shit outta me বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
@SapphireFox16 I don't think they are scary. The animatronics popping out SURPRISE me, but don't scare me. :) বছরখানেক আগে
Alpha_leader ব্যক্ত …
Heyyo morning everyone -stretches and yawns- how আপনি all doing hope আপনি have asplendid day! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
smile
Kitsune32 ব্যক্ত …
How's everything doing? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
TimberHumphrey ব্যক্ত …
for god sake, Crest! just give us something of A&O 5: a screenshot অথবা a little of the plot, something. don't make us think you're cancelling it পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Alpha_leader মতামত প্রদত্ত…
haha I know seriously they need to give us something not just nothing on it বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
I know, right? Like WTF?! বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Although I believe it is Crest AND Lionsgate. XD বছরখানেক আগে
nicker11500 ব্যক্ত …
I hate to bring Politics in this but are আপনি guys watching the State of the Union address? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Nope. Fells good to be 14 and not have to care as of now XD বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
sorry, (feels) বছরখানেক আগে
Wolfire14 মতামত প্রদত্ত…
link বছরখানেক আগে
big smile
Alpha_leader ব্যক্ত …
নমস্কার guys hows the ol' pack going? Hope everyone had a nice weekend and lets get a howl for old times sake. -howls loudly- পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
LoneOmega মতামত প্রদত্ত…
I'm doing fine ! * I Howl as loud as I can * বছরখানেক আগে
Alpha_leader মতামত প্রদত্ত…
thats great too hear for both ya:) বছরখানেক আগে
smile
Kitsune32 ব্যক্ত …
নমস্কার guys, how's the weekend been for you? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
skyrim2244 মতামত প্রদত্ত…
hope আপনি get the chance to read my অনুরাগী fic বছরখানেক আগে
nicker11500 মতামত প্রদত্ত…
good I guess but thanks to a stupid snow দিন I'll have to go to school tomorrow D: বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Good XD বছরখানেক আগে
skyrim2244 ব্যক্ত …
Hope আপনি like my new অনুরাগী fiction it's my first পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
TimberHumphrey ব্যক্ত …
well its official: looks like i won't EVER post any of my A&O 4 চলচ্ছবি online just Lionsgate and Crest Animations hate it so much. it's like they don't give a shit that we're অনুরাগী of the movie পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
mattwolf199 ব্যক্ত …
I haven't been on in a LONG time can some one tell me if আপনি still do leaders. And things that have happened? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
nicker11500 মতামত প্রদত্ত…
Welcome back :D, no we don't luckily xP বছরখানেক আগে
mattwolf199 মতামত প্রদত্ত…
hows everything club wise? any old vetterns come back? বছরখানেক আগে
bossyalpha মতামত প্রদত্ত…
I am a&o veteran I am still here from time to time. বছরখানেক আগে
Alpha_leader ব্যক্ত …
নমস্কার everyone how আপনি all doing hoping too be আরো active soon ive been so busy if anyone wants to messege me go ahead ill be on like every other দিন for now maybe দিন after দিন but no promises and try and get 5k fans! So close too haha and has anyone seen the 4th alpha and omega legend of saw tooth cave? Im trying find a torrent অথবা place I can download it. Tell me what আপনি think anout it পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
ben15delas মতামত প্রদত্ত…
I never saw, it either you're not alone. বছরখানেক আগে
skyrim2244 মতামত প্রদত্ত…
I got it off ইউটিউব বছরখানেক আগে
Alpha_leader মতামত প্রদত্ত…
yeah haha nice see আপনি আপনি again too lone and I know its been tooo long haha and thanks for the link -HOWLS- বছরখানেক আগে
smile
ben15delas ব্যক্ত …
যোগদান Nocturnal Underground if আপনি guys are bored. আপনি can talk all দিন and night. If you'd like pretty much talk about any thing. But read the rules first. I am Cosmic_Trashbin the admin on the site fourm. link পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
Cool. Was it coded directly দ্বারা you, অথবা did আপনি use a website builder? অথবা is it even yours? XD বছরখানেক আগে
ben15delas মতামত প্রদত্ত…
Yeah, I used a web builder this fourm is mine and thanks if আপনি joined I need আরো people. বছরখানেক আগে
ben15delas মতামত প্রদত্ত…
Can আপনি join? It would be nice if আপনি did. বছরখানেক আগে
ben15delas মতামত প্রদত্ত…
It's like another place to hangout. বছরখানেক আগে
tehrealkatewolf ব্যক্ত …
link পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Tazk711 মতামত প্রদত্ত…
great page! বছরখানেক আগে
tehrealkatewolf মতামত প্রদত্ত…
Also relevant: link(Yes, this is a real account of the event that A&O1 is based off.) বছরখানেক আগে
nicker11500 ব্যক্ত …
Does anyone know any money cheats for SimCity Build it (IPhone 5c) that doesn't require a stupid "survey" that is an obvious scam and a ticket for burglary? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
nicker11500 মতামত প্রদত্ত…
অথবা virus?... :P বছরখানেক আগে
Tazk711 মতামত প্রদত্ত…
আপনি want to do a glitch? :P বছরখানেক আগে
nicker11500 মতামত প্রদত্ত…
if it involves getting money in Sims City Build it on the Iphone than sure :P বছরখানেক আগে
TimberHumphrey ব্যক্ত …
what's your honest opinion on the franchise? i think it's great পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Wolf_Tamer মতামত প্রদত্ত…
Definitely one of my favorite, if not my favorite, movie franchise. বছরখানেক আগে
Kitsune32 মতামত প্রদত্ত…
The franchise is in my শীর্ষ 5 বছরখানেক আগে
TimberHumphrey মতামত প্রদত্ত…
@kitsune same here বছরখানেক আগে
nicker11500 মতামত প্রদত্ত…
on a শীর্ষ ten তালিকা of mine it'll be a third right behind HTTYD in সেকেন্ড and The Lion King #1 :P বছরখানেক আগে
big smile
lonewolf8547 ব্যক্ত …
here is a link to a story i wrote about a বছর ago. i know some people read it and like it and im thinking of লেখা something else but i wanna see what people who have read this yet feel about it and if they like then maybe ill write something else. so plz read it and tell em how আপনি feel :) thanks and i hope আপনি guys like it. link পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
smile
Kitsune32 ব্যক্ত …
Well it seems the water in my city has returned :D নমস্কার what should I make Daria's and Nars's pups look like? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
mattwolf199 ব্যক্ত …
Am I the only one who thinks that they struck স্বর্ণ then rruined it দ্বারা not taking the time to do the story with care পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
mattwolf199 মতামত প্রদত্ত…
sequel-wise বছরখানেক আগে
TimberHumphrey ব্যক্ত …
HTTYD 2 won the Golden Globe and now it's a Oscar nominee. sadly, The Lego Movie didn't get nominated for a Oscar and i feel bad cause The Lego Movie was a great movie too. but that's the Academy for ya পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
TimberHumphrey মতামত প্রদত্ত…
yea. and i'm surprised that the directors weren't pissed off of The Lego Movie getting snubbed বছরখানেক আগে
TimberHumphrey মতামত প্রদত্ত…
i don't know বছরখানেক আগে
Garth115 ব্যক্ত …
নমস্কার guys! I made a Bonnie the bunny club! please check it out, we need আরো fans! y'know Bonnie from fnaf পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
smile
Kitsune32 ব্যক্ত …
Just uploaded Chapter 5 of my story পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
tehrealkatewolf ব্যক্ত …
link
The bot that generated the text on this page got one thing right.
(This is what one of those "Watch Alpha and Omega 1080p Free" scam/malware চলচ্ছবি led to) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
mischievous
Humphrey854 ব্যক্ত …
নমস্কার everyone!!! im back after about 2 years পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
skyrim2244 মতামত প্রদত্ত…
same here I joined about a মাস পূর্বে and realized there were sequels welcome back বছরখানেক আগে
Humphrey854 মতামত প্রদত্ত…
thank you:) how is everyone বছরখানেক আগে
skyrim2244 মতামত প্রদত্ত…
good just waiting for the পরবর্তি movie hoping it's gonna be as good as the 4th অথবা first বছরখানেক আগে
TimberHumphrey ব্যক্ত …
if they ARE planning to make a A&O tv show, i wonder what it'll be about and when will it be set পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
lonewolf8547 মতামত প্রদত্ত…
that would be awesome if they made a T.V show!!! বছরখানেক আগে
AlphaClub মতামত প্রদত্ত…
I WOULD WATCH TV MOR EIF THEY MADE A SHOW. I don't normally watch TV, it gets boring. But watching A&O wouldn't get boring, it would be kore interesting. বছরখানেক আগে
cool
BatDerp1989 ব্যক্ত …
CHICKEN. SHUT UP MYSELF. EWEREEFDIEJREIIEWJEJSKJEKNRJDSKKEWES,EWEMEKKRKNKAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
CoolWolf471554 মতামত প্রদত্ত…
WHAT IN THE WORLD. বছরখানেক আগে
CoolWolf471554 মতামত প্রদত্ত…
হাঃ হাঃ হাঃ Jk. I was making a YouTube Vid. Link: link(But I don't know about BatDerp... I think he's dead.) বছরখানেক আগে
CoolWolf471554 মতামত প্রদত্ত…
But don't worry, I don't really need that account anymore. বছরখানেক আগে
Mitsi1991 ব্যক্ত …
Hello everyone! I am currently taking commissions! If আপনি are interested message me and lets see what I can do for you! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
skyrim2244 মতামত প্রদত্ত…
comissons? বছরখানেক আগে
Mitsi1991 মতামত প্রদত্ত…
Drawing commissions বছরখানেক আগে
GANGSTA-BoSS ব্যক্ত …
Hi what do আপনি think about my new পরিলেখ pictrue. আপনি can see it on this url: link পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
TimberHumphrey ব্যক্ত …
also, thankfully there's a wiki page for A&O 4 পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
TimberHumphrey ব্যক্ত …
hopefully we can get something of A&O 5 anytime soon. i'm just praying to god for it to be good পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
TimberHumphrey মতামত প্রদত্ত…
i really am hoping for this probably last movie to be good since Crest's been pretty quiet on it ever since A&O 4 came out বছরখানেক আগে
LoneOmega মতামত প্রদত্ত…
That's what is scarying me...WHERE ARE THE NEWS ?!?!? বছরখানেক আগে
TimberHumphrey মতামত প্রদত্ত…
hopefully they can প্রদর্শনী us something soon. i don't want the franchise to get cancelled now বছরখানেক আগে
Wolfire14 মতামত প্রদত্ত…
It not going to be in March because liongate website had update so it might be april অথবা May অথবা summer বছরখানেক আগে
SentinelPrime89 ব্যক্ত …
link পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে