ব্রুকাস্‌ ব্রুকাস্‌ অনুরাগী Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the অনুরাগী of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

ব্রুকাস্‌ 116057 উত্তর

Click here to write a response...

Showing Replies 11701-11750 of 116057

বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
lol. I know Hannah, i was just kidding! ;)
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
ahh, i just got the first page! =(

I was just a little too late! LOL
বছরখানেক আগে dermer4ever said…
your funny
বছরখানেক আগে irene_p said…
i was away for a while.... so you're haing fun here...=P
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
hahah im such a cheater

omg i can't stop listening!!!!!!!!!!!

I found God
on the corner of First and Amistad
Where the west
was all but won
All along
Smoking his last cigarette
I said, where've you been?
He said, ask anything.

Where were you?
When everything was falling apart.
All my days spent by the telephone.
And all I needed was a call
It never came
To the corner of Firs tand Amistad

Lost and insecure, you found me, you found me
Lying on the floor, surrounded, surrounded
Why'd you have to wait?
Where were you? Where were you?
Just a little late.
You found me, you found me.

But in the end
Everyone ends up alone
Losing hope
The only one who's ever known
Who I am, Who I'm not, Who I want to be
[ The Fray Lyrics are found on www.songlyrics.com ]
No way to know
How long she will be next to me

Lost and insecure, you found me, you found me
Lying on the floor, surrounded, surrounded
Why'd you have to wait?
Where were you? Where were you?
Just a little late.
You found me, you found me.

I've been calling for years and years
and you've never left me no messages
Never sent me no letters

Lost and insecure, you found me, you found me
Lying on the floor, surrounded, surrounded
Why'd you have to wait?
Where were you? Where were you?
Just a little late.
You found me, you found me.

Lost and insecure, you found me, you found me
Lying on the floor, surrounded, surrounded
Why'd you have to wait?
Where were you? Where were you?
Just a little late.
You found me, you found me.
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
im addicted to the fray! they are love omg i lovee them i can't wait until February when their new album comes out!
বছরখানেক আগে dermer4ever said…
what song is that
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
link and it's in a lost promo! could this be better!
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
it's by the fray! i love their first album!
বছরখানেক আগে irene_p said…
it's a great song and is used for lost season 5 official promo!!!
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
OMG! I also love the fray SO MUCH!
বছরখানেক আগে irene_p said…
oh you just said that :P
i just saw it =)
বছরখানেক আগে dermer4ever said…
I love the fray they are great and i also love coldplay i could go on and list my bands but it is a long list.
বছরখানেক আগে irene_p said…
check i pick i published :
link
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
omg i love coldplay too! ohh and snow patrol are another one! they are amazing!
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
Yea Terra, i also LOVE Coldpaly! Rock ROCKS! LOL

I remember, Saturday i was SO adicted to the Look after you song by the fray! I couldn't stop listenning it. =D

And i love fix you by couldplay! =)
বছরখানেক আগে dermer4ever said…
i love that song everytime i hear it i think of the oc when caleb died and i love violet hill such a great song it's just the scene on oth i was not to fond of.
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
Yea! Snow Patrol! <33 I love all! And also Fall out Boys, Foo Figthers, Nickelback, ...!

Do you like 30 Seconds to mars?
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
I know! I was sooo happy when i heard violet hill! It plays when Brooke is atacked on the store! =)
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
violet hill is amazing!...
omg chocolate from snow patrol! my fav all time sp song!!!!! omg yellow and swallowed in the sea amazing coldplay songs!
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
i haven't listen to 30 seconds to mars
বছরখানেক আগে irene_p said…
i love 30 seconds to mars!! and a little bit nickelbck!!! how you remind me!!!! and fall out boy!!
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
omg nickelback faraway screams BRUCAS!
বছরখানেক আগে irene_p said…
anyway girls i gotta go!!! see ya!!! <3333333
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
alright bye irene
বছরখানেক আগে dermer4ever said…
you want a nickleback song that screams brucas go listen to gotta be somebody that is Brucas all the way.
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
omg nickelback are so burcas
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
Yea! <3 Sorry i had to go, i'm here now. Bye Irene =)

I know, those songs are all Brucas!! <33 =)
You must trie to listen 30 secobds to mars! I went to 2 concerts of them! <3 =D
last edited বছরখানেক আগে
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
yeah i def will start!
বছরখানেক আগে dermer4ever said…
i like 30 seconds to mars
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
Great! I love them!! =D
বছরখানেক আগে livelovelaugh said…
anyone still on?
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
I am, Hey Dawn! =)
বছরখানেক আগে dermer4ever said…
Hey Dawn
বছরখানেক আগে mollyx365 said…
Hey I'm on too :)
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
Hey Terra and Molly. =)

The minutes just took ages to pass now, right? lol
বছরখানেক আগে livelovelaugh said…
hey everyone =)
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
hey dawn!
বছরখানেক আগে mollyx365 said…
woah i got distracted with my shitload of homework.
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
i hate hw too molly!
বছরখানেক আগে dermer4ever said…
who actually likes it i finished mine yesterday
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
lmfao Terra!
বছরখানেক আগে mollyx365 said…
hahah i am so distracted.
বছরখানেক আগে dermer4ever said…
it is not easy doing stuff when i am near the computer
বছরখানেক আগে livelovelaugh said…
i havnt had any in a week i probs wont get much until after my exams
বছরখানেক আগে mollyx365 said…
ok, i am going to be a good student and write my papers!
bye!!
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
lol Bye Molly! Good luck with that. =)
বছরখানেক আগে dermer4ever said…
bye Molly yeah and good luck with that one
বছরখানেক আগে livelovelaugh said…
ok hun have fun
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
hey whats up guys