ব্রুকাস্‌ ব্রুকাস্‌ অনুরাগী Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the অনুরাগী of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

ব্রুকাস্‌ 116057 উত্তর

Click here to write a response...

Showing Replies 26351-26400 of 116057

বছরখানেক আগে SelflessDesire said…
What ver you want lol I'm not bothered :D
বছরখানেক আগে mollyx365 said…
Heeey.
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
NOO! JEN! You gotthe 1st EYESEXAGE! lmao xD
বছরখানেক আগে SelflessDesire said…
Hey :)
বছরখানেক আগে SelflessDesire said…
LMAO
বছরখানেক আগে Janni said…
Noooo!!! Jen fuck you!
no.. just kidding
বছরখানেক আগে Janni said…
Mooollyyyy!:D
বছরখানেক আগে SelflessDesire said…
Your so kind Janni LMAO
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
EYE SEX AGE! Why do Brucas fans have to be so strange? LOL

Jen. Congrats ;) And you have to "sream" Eyesexage, otherwise people can "steal" that from you. lolXD

And Hey Molly!! Do you wanna count all the eyesexages? lolxD
last edited বছরখানেক আগে
বছরখানেক আগে Janni said…
smirk
What if Dawn counts? Cause she is the creator of this forum? mohahahaha (evil laughter) xD

we can help...

Lets vote!
How many people vote for Catia and how many people vote for Dawn?
বছরখানেক আগে SelflessDesire said…
laugh
EYESEXAGE LMAO
বছরখানেক আগে livelovelaugh said…
ive added all that to the gossip girl spot and i stil only have a die hard
বছরখানেক আগে mollyx365 said…
I really thought I was gonna get it lol.
Umm I really will count some.
SOOME.
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
tongue
JANNI JANNI JANNI! LOL. I vote 1000 times on JANNI! LOL

Why do i have to be the counter! Let the baby count!
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
laugh
yeah. That's why i suggest to change every week. But since Janni doesn't want that she should be the counter FOREVER!

(Muhahahahahahah)
বছরখানেক আগে SelflessDesire said…
I dont have a clue what your talking about LOL
বছরখানেক আগে livelovelaugh said…
whats the secret life of an american teen?
বছরখানেক আগে Janni said…
mischievous
Well You came up witht he idea ^^ + babies can't count.. They are babies.. duh xP
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
And i know Dawn. How much did you add?
বছরখানেক আগে SelflessDesire said…
Its a show I've never watched it though
বছরখানেক আগে Janni said…
mischievous
Catia: LEts make peace and vote for Dawn... mohahaha
বছরখানেক আগে mollyx365 said…
Janni you are insane

Dawn - it is such an annoying show that i feel the need to watch
বছরখানেক আগে Janni said…
Molly.. lol xP
Well every show these days goes under the same category xD
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
I give you the power to be a smart baby that knows count. Ah! xD

And i never watched that Danw.

Jen, we are talking about who will have to count all the eyesexage that averyones get.
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
what are you talking about? im so out of it! im just gonna go! i just got back from school! gonna take a nap
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
lol
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
is eyesexage the first comments on each pg?
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
laugh
EYESEXAGE! Muahahahah! =D
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
yeah Hannah. =)
বছরখানেক আগে dermer4ever said…
i am back i was off voting in othforums awards
বছরখানেক আগে SelflessDesire said…
Okay LOL
বছরখানেক আগে livelovelaugh said…
should i watch it?
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
yup! isn't that like the friends thing!
we should do last comments!
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
im so tired!
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
ppppp
বছরখানেক আগে Janni said…
Blaahh! Catia!

Vbut my btfg power is shield, so i'm protecting me from your math gift. ++ i came up with the name ;D
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
laugh
Okay Bye Hannah! <33

And Janni, poor Dawn but I like that. =D LMAO
Since it's not me! xD

Peace and love <3
বছরখানেক আগে mollyx365 said…
no dawn don`t
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
dawn wats gong on you've been acting strange
বছরখানেক আগে livelovelaugh said…
im gonna go and give it a watch you are all going so fast anyway i cant bkeep up lol
বছরখানেক আগে SelflessDesire said…
Bye who ever is going :D
বছরখানেক আগে livelovelaugh said…
ive just had a shit day lol
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
i hate math
বছরখানেক আগে Janni said…
Hannah! Stay up! I'll probably go soon.. so you can go with me?;P

Check my profil for my name;D
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
that sux
বছরখানেক আগে Cas_Cat_2 said…
And i came up with the idea to do this on this forum. So i have the power to not be the counter.

Hey Terra! <3

And Danw i also wanted a GG fanatic but 423 videos and 382 images mustn't be enought.
বছরখানেক আগে Janni said…
mischievous
Check it out!:D

link

and if you add me i'll just delete it;D
বছরখানেক আগে brucas4ever said…
let's count last comments cause those are so bamf
বছরখানেক আগে livelovelaugh said…
how old is the girl in this 12?
বছরখানেক আগে Janni said…
Daawn don't go!