Damon & Elena DE উদ্ধৃতি - hangman

quinn13 posted on Mar 24, 2013 at 01:35PM
So, I saw this idea on..I think TVD forum and I thought we could do the same thing.
You pick one Damon or Elena quote. And we play hangman, but without hanging..You play until you guess the quote.
_ for letters
/ for space
Every fan can guess one letter or if you know, the whole quote. The one who guesses the whole sentence, can post another one. I'll start.. If you don't understand something, just post a comment and I'll answer..
HAVE FUN <33
 [i]So, I saw this idea on..I think TVD ফোরাম and I thought we could do the same thing. আপনি pick one
last edited on Mar 24, 2013 at 01:39PM

Damon & Elena 22 উত্তর

Click here to write a response...
বছরখানেক আগে quinn13 said…
big smile
_ / _ _ _ ' _ / _ _ / _ _ _ _ / , / _ _ ' _ / _ _ _ / _ _ / _ _. [Damon]
last edited বছরখানেক আগে
quinn13 commented…
So now....guess letters!! :D বছরখানেক আগে
বছরখানেক আগে HaleyDewit said…
smile
'i'?
বছরখানেক আগে quinn13 said…
heart
Yay there is I..<33

I / _ _ _ ' _ / _ _ / _ _ _ _ / , / I _ ' _ / _ _ _ / I _ / _ _.
বছরখানেক আগে semisweetie18 said…
Hmm.... d?
বছরখানেক আগে quinn13 said…
big smile
Yep..there is also D :))

I / D _ _ ' _ / D _ / _ _ _ _ / , / I _ ' _ / _ _ _ / I _ / _ _.
বছরখানেক আগে HaleyDewit said…
smile
'O'?
বছরখানেক আগে quinn13 said…
smile
Yess...You are great at this, hehe =D

I / D O _ ' _ / D O / _ O O D / , / I _ ' _ / _ O _ / I _ / _ _.
quinn13 commented…
Sorry..I just realised I forgot to add one D earlier, so I added it now :S বছরখানেক আগে
বছরখানেক আগে semisweetie18 said…
'N'?
বছরখানেক আগে HaleyDewit said…
heart
I don't do good, it's not in me.
বছরখানেক আগে quinn13 said…
kiss
Hahahaha sure you are @HaleyDewit... and @semisweetie18 yup there is N

I / D O N ' _ / D O / _ O O D / , / I _ ' _ / N O _ / I N / _ _.
বছরখানেক আগে HaleyDewit said…
hmmm
No, that's the quote!
বছরখানেক আগে quinn13 said…
blush
Oh my!!!! I'm sooo sorry...sometimes I have my blond moments....Hahahahahah soorry again!! But, you are right though..Now it's your turn =)
বছরখানেক আগে HaleyDewit said…
heart
"- - -/ - - -/ -, - -/ - - - -/ - - - - - - - - -/, - -/ - - - - - - - - - - - - -" (Elena)
বছরখানেক আগে quinn13 said…
kiss
I??
.
বছরখানেক আগে HaleyDewit said…
smile
Yes :)

"- - -/ - - -/ I, - -/ - - - -/ - - - - - - i - -/, - -/ - - - - - - - - - - i - -" (Elena)
বছরখানেক আগে quinn13 said…
kiss
hmmm E?
বছরখানেক আগে HaleyDewit said…
smile
Yes :)

"- - -/ - - -/ I, - e/ - - - e/ - - - e - - i - -/, - -/ - - - e - - - - - - i - -" (Elena)
বছরখানেক আগে quinn13 said…
hmmm
O??
.
বছরখানেক আগে Tiffyangel77 said…
cool
You and i, we have something, an understanding?
বছরখানেক আগে HaleyDewit said…
Correct! Sorry for the late reply, I couldn't access my laptop.
last edited বছরখানেক আগে
বছরখানেক আগে DelenaLove201_ said…
I'll try one...

"- -/- - -/- - - - -/- -/- -/- - - -/- - - -/- - -" (Elena)
বছরখানেক আগে orkneymatrix said…
heart
"A"?