হ্যারি পটার বনাম টুইলাইট 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

হ্যারি পটার বনাম টুইলাইট 54807 উত্তর

Click here to write a response...

Showing Replies 51451-51500 of 54807

বছরখানেক আগে AllyAM said…
lol, seeker, not that xD I don't like people implying I'm fat (because I'm not!)
বছরখানেক আগে harrypotterbest said…
Lol I'm prolly just adding to the confusion XD
বছরখানেক আগে SEEKER6 said…
Oh. Im not fat... not skinny either. Im like right in the middle
বছরখানেক আগে SEEKER6 said…
Oh. So how do u think that they like me!
বছরখানেক আগে AllyAM said…
tongue
I'm the same
বছরখানেক আগে SEEKER6 said…
HOW!?
বছরখানেক আগে SEEKER6 said…
Eh. It has its good and bad times
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
I thought that was a lie lol.
বছরখানেক আগে SEEKER6 said…
Im not a model!
বছরখানেক আগে AllyAM said…
Ok, now I'm confuzzled too!
বছরখানেক আগে harrypotterbest said…
Does anyone else here feel really self conscious about their looks?
বছরখানেক আগে SEEKER6 said…
Yes :<
বছরখানেক আগে SEEKER6 said…
Um..... im scared that you know that
বছরখানেক আগে AllyAM said…
I don't know any girl who isn't self concious

so yeah, I am
বছরখানেক আগে SEEKER6 said…
I know one.
বছরখানেক আগে SEEKER6 said…
I got a ladybug... but idk why
বছরখানেক আগে AllyAM said…
lol ladybugs :D
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
I'm very self conscious lol
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
you guys are too fast >< can't keep up
বছরখানেক আগে harrypotterbest said…
Well, true, Ally. I don't know any either :P
বছরখানেক আগে SEEKER6 said…
smile
Lol xxD ive never had a boy like me. That makes me super self consious
বছরখানেক আগে AllyAM said…
I wish my nose was different...
বছরখানেক আগে harrypotterbest said…
I'm only really self conscious around special people... I don't really care what the rest of the world thinks haha
বছরখানেক আগে AllyAM said…
big smile
I'm not even 5'2" a 'mini' dress looks like a 'slightly shorter than normal' dress. True story.
বছরখানেক আগে SEEKER6 said…
I am hapy witth how i look but other people tease me! Hence the self conciousness
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
I'm tall at my school. haha
বছরখানেক আগে AllyAM said…
hmmm
I am happy with how I look, I just wish it was easier to find clothes that looked good on me
বছরখানেক আগে SEEKER6 said…
Lol bees i do not get how u thought that youknoeit lliked me......
বছরখানেক আগে SEEKER6 said…
^WHAT
বছরখানেক আগে AllyAM said…
WHAT?!
বছরখানেক আগে SEEKER6 said…
Oh my gosh please tell you just read what i read ally...
বছরখানেক আগে AllyAM said…
yeah, if that says what I think it does x.x
বছরখানেক আগে FawkesTears said…
surprise
BEES, ARE YOU IMPLYING THAT YOU'RE A PROSTITUTE?!
বছরখানেক আগে AllyAM said…
Speaking of the word that 'prostitot' comes from, con you guys believe some of the clothes middle schoolers and elementary schoolers are wearing? Dx
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Huh?
বছরখানেক আগে SEEKER6 said…
surprise
Oh my gosh. Fawkes! Oh my gosh. OHMY GOSH
বছরখানেক আগে AllyAM said…
Exactly
বছরখানেক আগে SEEKER6 said…
Oh.... im scared
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
I think she meant paying her attention... LOLOL
বছরখানেক আগে FawkesTears said…
I am literally speechless if this is the case.
বছরখানেক আগে wotcher-tonks said…
zzz
I can't sleep =.= But I'm so tired >.<
বছরখানেক আগে SEEKER6 said…
Ohmy gosh. I hopecso gd but lets see what she says. Oh my gosh.
বছরখানেক আগে AllyAM said…
ok I should go to sleep...its super late...
বছরখানেক আগে wotcher-tonks said…
And whats this talk of bees being a prostitute? O.o
বছরখানেক আগে SEEKER6 said…
OH MY GOSH *covers mouth*
বছরখানেক আগে FawkesTears said…
Read the previous page tonks.

And still Bees...
বছরখানেক আগে AllyAM said…
don't ask x.x
বছরখানেক আগে SEEKER6 said…
Now i cant sleep....oh...my....gosh!
বছরখানেক আগে wotcher-tonks said…
blush
Oh my .__.
বছরখানেক আগে SEEKER6 said…
Thats disgusting. Ew. Ew. Ew. Ew. Ew. Ew.