হ্যারি পটার বনাম টুইলাইট 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

হ্যারি পটার বনাম টুইলাইট 54807 উত্তর

Click here to write a response...

Showing Replies 17651-17700 of 54807

বছরখানেক আগে harrypotterbest said…
Have you ever tried to say siriusly, "But the Crumple Horned Snorckak will get you!"?
বছরখানেক আগে LifesGoodx3 said…
In what situation would I need to say that siriusly?
বছরখানেক আগে harrypotterbest said…
I tried saying that to my friends... but "Snorckak" is so funny to aloud! Hmm, they live in Sweden, right?
 I tried saying that to my friends... but "Snorckak" is so funny to aloud! Hmm, they live in Sweden, r
বছরখানেক আগে LifesGoodx3 said…
I don't know. I don't even know what a Snorckak is supposed to be...
বছরখানেক আগে harrypotterbest said…
New Page! :D
বছরখানেক আগে jeftelover said…
surprise
damn!!!!!709 pages!)_)
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Thanks, newbie. :D
বছরখানেক আগে LifesGoodx3 said…
I was just thinking that Harry should be on that show "I shouldn't be alive".
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
What show?
বছরখানেক আগে LifesGoodx3 said…
It's a show about people who should have died because of something that happened to them, like being lost at sea or something, but by some miracle they're alive.
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
.... *refrains from saying something skeptical*
বছরখানেক আগে LifesGoodx3 said…
Call this number 267-436-5109! It kicked me off after a minute cause it realized I was a muggle... But the memory charm they preformed on me didn't work.
বছরখানেক আগে DracoLuver said…
^ ?? Where does it direct you to? I would have called, but my mum and dad took away my cell and I'd have to answer bajillions of questions if I used the house phone.

বছরখানেক আগে DracoLuver said…
OMG! I DON'T THINK I'LL BE ABLE TO SEE DH! D:
বছরখানেক আগে LifesGoodx3 said…
It welcomes you to Hogwarts. Then you can choose from other options..

WHY?!
বছরখানেক আগে DracoLuver said…
Cool, do you know if it costs anything long-distance and is it the same number everywhere? ... and

I DON'T KNOWWW! D: .. Everyone in my town hates it so I have like no one to go with. My parents hate it too. I am literally about to cry. :(
বছরখানেক আগে Ms_Mea said…
DracoLuver, just go alone. If you love it as much as you do, then see it alone *shrugs* Or, if you have any other friends who like HP, go see it with them
BTW, really LifesGood? That's be so cool :D
বছরখানেক আগে DracoLuver said…
My parents won't let me go alone. They never do. Safety violation or something. I'm 13 and I can't drive. This really sucks. :(
None of my friends do. They all love Twilight and they'll make it horrible to watch the movie.
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
I'm not going either, DracoLuver... I've got tour...
বছরখানেক আগে Ms_Mea said…
hmmm
Aww, that sucks :P I'm sorry for you...
Hey, maybe your parent can go with you to the movie theatre, but you can see DH and they can go see a different movie. If your movie is done before theirs is, then just go somewhere slightly crowded and meet them there. Also, beg them to let you use your cellphone just once. It's worth a shot
বছরখানেক আগে Ms_Mea said…
Whaddya mean you have tour GemonkDruid?
বছরখানেক আগে DracoLuver said…
My parents are like fun-killers. Your plan sounds awesome, if only my parents liked movies. I wanna go to Hogwarts sooo badly! D:

@GD - Aww! Welcome to the NG2DH Club.
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Yay! *hands out cookies*

What I mean is I'm in a band, and the band is performing... somewhere... not where I live. And we get to miss school!!!! XD
বছরখানেক আগে Ms_Mea said…
smirk
Aww, I can't be part of the club *pout* I actually get to go...but I have to wait like 3 weeks after it comes out. Oh well, since I have to wait 3 weeks can I have a cookie? *pouts even more*
@GD That sounds cool! Man, I'd love to do that. 'Cept I can't play anything and I'm okay at singing. Oh well
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
*gives cookie* IKR? But we have to set up all the stuff and everything. Percussion, chairs, stands and all. And there's like 100 of us going.
বছরখানেক আগে Ms_Mea said…
Thanks for the cookie! *munch munch munch* Wow, cool! :) My parents would never let me do something like that though. I rarely get to miss school. Unless I have roaring fevers, I must attend school :P oh well have fun! :)
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Thanks! You could always join something at school that allows you to miss school.
বছরখানেক আগে DracoLuver said…
I get a cookie? OMG, REALLY? YESS! *munches on cookie* THANK YOU!
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Haha, you're welcome.
বছরখানেক আগে DracoLuver said…
Am I the only one who finds this sweet? In the final battle, Lavender falls down and Greyback attempts to bite her. Before Ron and Harry can do anything, Hermione screams "NO!" and shoots a spell at him. She hated Lavender, but still helped her. I found that really nice! :)
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Really? I forgot about that...
বছরখানেক আগে PotterForever said…
I forgot abou that to, but yeah Hermione's awesome. I just looked up the part you're talking about, I lol'd when Trelawney knocked out Greyback by throwing her crystal ball at his head.
বছরখানেক আগে Ms_Mea said…
big smile
@GD Welcome :) I could probably find something...
@DL Yes, you get it a cookie! :D :D What kind is yours? Mine is chocolatey chip! *munch munch munch*
Everyone raise their cookies!! To the people who will not be going to see DH for awhile! *MUNCH*
বছরখানেক আগে Ms_Mea said…
smile
I forgot about that too...well, she's in Gryfindor for a reason am I right? :) Hermione's just awesome like that
বছরখানেক আগে mooimafish17 said…
did ya miss me?

:)
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
mischievous
Not at all, moo. :)
বছরখানেক আগে emilyroxx said…
Lol xD
*Raises cookie sadly*
বছরখানেক আগে emilyroxx said…
Has anyone here read the Lightning Thief? (Percy Jackson and the Olympians.)
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
YESH! PERCY JACKSON IS THE BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! /fangirl moment. Even better than *dun dun dun* HP.
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
heart
O_o

hey guys :D if ya didn't miss moo... did you miss me? ;)

AND I'M GONNA SEE DH ON WEDNESDAY<3
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
No I didn't.

And I miss the release of HP, lol. :D
বছরখানেক আগে mooimafish17 said…
crying
:(
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
*sniff* nobody ever misses me :'(
বছরখানেক আগে mooimafish17 said…
i did
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
mischievous
YAY! Now two people are mad at me.
বছরখানেক আগে harrypotterbest said…
I missed you guys! (hug) :)

GD, PJO is NOT better than HP! Nothing can beat HP!
বছরখানেক আগে emilyroxx said…
laugh
Huh? Who are you? Have I met you before? xD
বছরখানেক আগে emilyroxx said…
We're all posting things at the same time...
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
yays moo :D

and emily, are you talking to me? *offended huff*
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
I can name a few things that beat HP:

BtVS
Angel
Snowflakes
Cookies
POTATO
Pie
Percy Jackson
And alt rock music. :D