হ্যারি পটার বনাম টুইলাইট 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

হ্যারি পটার বনাম টুইলাইট 54807 উত্তর

Click here to write a response...

Showing Replies 24501-24550 of 54807

বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
W00t!

Hai, bye!
বছরখানেক আগে harrypotterbest said…
Bye GD! *hugs*
বছরখানেক আগে harrypotterbest said…
zzz
Night guys!
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Hellooo??
বছরখানেক আগে MissKnowItAll said…
Hi!
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
^ Sorry, we finished.
বছরখানেক আগে MissKnowItAll said…
hmmm
Finished what?
বছরখানেক আগে CheekyCheese said…
Hiya!
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
There was this newb... and she posted... SONOFABITCH. She deleted it!

REVENGE!!!

So... anybody want to go to my room?
বছরখানেক আগে MissKnowItAll said…
Yeah...all right. See you there in a bit.

Mum's making me tidy my room. :(
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Haha, fail. :D
বছরখানেক আগে Italktosnakes said…
big smile
HAI :D
Eenie Meenie Macca Racca
Dare Dye Dominakker
Chickapokker
Lollipopper
OmBomBUSH >.< x
Dick and Dom in da Bungalow FTW <33 x
বছরখানেক আগে Ms_Mea said…
HAI! :D
বছরখানেক আগে harrypotterbest said…
Hello everyone! :D x
বছরখানেক আগে MissKnowItAll said…
Hello all!

Chapter 19 of Dalton is up! Oh my Wizard God! It's fantastic!

And also:
last edited বছরখানেক আগে
 Hello all! Chapter 19 of Dalton is up! Oh my Wizard God! It's fantastic! And also:
বছরখানেক আগে Ms_Mea said…
OMG I <3 that pic!! lol XD
বছরখানেক আগে MissKnowItAll said…
It's beautiful. XD
বছরখানেক আগে 1-2vampire said…
LOL! I've missed quite a bit :)
বছরখানেক আগে xDark_Angelx said…
Hey, everyone! And I like the picture, Miss. :D
বছরখানেক আগে 1-2vampire said…
Hello! That picture ... that potato ... *wipes away tears* it's so... beautiful!
বছরখানেক আগে harrypotterbest said…
Potatoes are epic awesomeness.
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Hai!
বছরখানেক আগে zanhar1 said…
That was a lovely drawing up there.

I drew Bellatrix once...

this is how it went over:








Lets just say math class is boring.
 That was a lovely drawing up there. I drew Bellatrix once... this is how it went over:
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Lol, I write fanfics in maths class.
বছরখানেক আগে jodarchy said…
laugh
haha you drew a lunatic murderer in math class
also hello lol
বছরখানেক আগে Italktosnakes said…
^Awesomene ss :D x
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Hello!
বছরখানেক আগে zanhar1 said…
Yup, my math teacher caught me and said "Harry Potter" I said "Yup" she said "fine you can keep drawing."

I write fanfics in math class too. iN FACT I JUST WRITE IN GENARAL IN MATH CLASS, i FILLED OUT TWO NOTEBOOKS with one story once. Sorry accidently hit the caps button and im too lazy to retype that stuff lol. I hope you dont mind.
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Notebook...

We do all our classes on laptops...
বছরখানেক আগে jodarchy said…
big smile
i carry sketchpads and notebooks around but i try to pay attention in lessons lol
বছরখানেক আগে zanhar1 said…
^ I do that too, Im pretty good with multi-tasking.

Lucky, we still use notebooks lol.
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Meh, not really lucky... The teachers yell at us because we're not looking at them.
বছরখানেক আগে zanhar1 said…
lol thats mean.

So my sister got a new book shelf a few minutes latter theres a loud crash, some how she managed to make the book shelf fall.
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Haha, fail.
বছরখানেক আগে zanhar1 said…
Not entirly, the Twilight book had the most dammage, and the HP books where in my room. But it was still funny... It was such a fail it was a win.
বছরখানেক আগে 1-2vampire said…
mischievous
I draw worlds with my two awesome friends with weirdness in R.E ... let's say hearing about the "Immaculate Conception" gets boring...
 I draw worlds with my two awesome বন্ধু with weirdness in R.E ... let's say hearing about the "Imma
বছরখানেক আগে zanhar1 said…
Lol thats epic I have this other one that makes fun of all my favorite characters I'll upload that in a second.
বছরখানেক আগে SuperSnuffles13 said…
smile
Hey, don't want to "advertise" or anything, but I just wanted to say that I just made a new banner that's very different and it was just added to the pick.
If you want to see it and consider re-voting, here is the banner itself.
link
বছরখানেক আগে jodarchy said…
^^ i voted for it
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Today we're going shopping. <3
বছরখানেক আগে SuperSnuffles13 said…
:) thanks. Good to see it's getting some support. I know that some people have an aversion to late submissions :)
বছরখানেক আগে zanhar1 said…
What store
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Well, I wished it was Hot Topic. -__-
বছরখানেক আগে zanhar1 said…
Hot Topic is my favorite store.
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
crying
Bleh, we dont have HT in Australia.
বছরখানেক আগে zanhar1 said…
You live in Australia, that's pretty awsome.

Sorry you dont have a Hot Topic. Im pretty sure you can buy their products online though.
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
crying
I'm not allowed to buy online anymore.
বছরখানেক আগে zanhar1 said…
Neither am I my dad gets mad if I even ask lol. No more Bellatrix stuff for me unless I see it in stores. Why arent you allowed to buy online any more? My dad just doesnt want our credit card info online.
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
crying
You could ask him to make a Paypal account, they're pretty safe.

And my parents think it's a ripoff. :(
বছরখানেক আগে zanhar1 said…
That sucks. Because it's not a rip off, I once got this Cd for $20.00 and found out it's worth at least $100 now. We do have paypal, he still doesnt trust it.