হ্যারি পটার বনাম টুইলাইট 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

হ্যারি পটার বনাম টুইলাইট 54807 উত্তর

Click here to write a response...

Showing Replies 28901-28950 of 54807

বছরখানেক আগে alexthedog said…
??? Do you have a job? Cause I'm a few years too young!
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Lol, no. I have this bank account thingy.
বছরখানেক আগে alexthedog said…
Oh. My allowance is 3$ a week. I do the litterbox, scoop dog poo, feed the pets, sweep the stairs, clean both bathrooms, vaccuum every room, set the table, wipe off the table, unload the dishwasher, and recycle.
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Haha, fail. :D

I'm a spoiled brat who only washes the dishes. :D
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
But I do design stuff in my free time, so it's all gravy.
বছরখানেক আগে alexthedog said…
Oh great. My mom just asked me to shovel the driveway.
বছরখানেক আগে Italktosnakes said…
Hello :D
Anyone want any fizzers? x
 Hello :D Anyone want any fizzers? x
বছরখানেক আগে Italktosnakes said…
Shovel your front drive? :O x
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Me wanty sissy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
You should ask for an allowance raise.
বছরখানেক আগে alexthedog said…
sad
Fizzers! I can't get my allowance from last week until I do it. So until then, I can't get Dumbledore's wand and not be broke after getting it.
বছরখানেক আগে Italktosnakes said…
What parmaviolets? x
 What parmaviolets? x
বছরখানেক আগে Italktosnakes said…
I have like a GIANT box full of them all.
I'm a bit of a sweetie fan :) x
বছরখানেক আগে alexthedog said…
tongue
I just did. I told my mom how people on here are saying"Allowance Fail" and she said that half the time I don't do them. I spent all of last night cleaning toilets.
বছরখানেক আগে Italktosnakes said…
big smile
My only job for my money is 'being born' according to my grandparents. And I get 'first granddaughter' extra allowance :D x
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Lol, the consistency doesn't matter, what matters is that slavery was banned in the US.
বছরখানেক আগে harrypotterbest said…
surprise
Hai guys!


Someone's walking on the roof of the bank - I can see them from my window :O
বছরখানেক আগে Italktosnakes said…
$3...so £2...
xx
বছরখানেক আগে alexthedog said…
blush
I just got back...
বছরখানেক আগে MissKnowItAll said…
Hello everyone. :)
বছরখানেক আগে harrypotterbest said…
WB Alexio :)


Hai Miss! :D
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Hi other sis, and niece! Wassup???
বছরখানেক আগে alexthedog said…
My mom wants to see how much you guys think I should get for allowance. I questioned slavery.
বছরখানেক আগে jodarchy said…
hey miss

u have to do chores for your allowance lol wow, i cook but thats because i want to lol also because my mam can't cook and i like not being poisoned lol
বছরখানেক আগে MissKnowItAll said…
If I do as I'm told throughout the week and stuff, I get £5. It's a fair system.

*cough*I'mafraidmymumreadsthisstuffoccasi­ona­lly­*co­ugh­* I couldn't be happier.
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
I dunno. Ten bucks a week?
বছরখানেক আগে alexthedog said…
smile
GemonkDruid, she says,"That's not gonna happen!"
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Lmao! Parents these days.

Um... 7 bucks a week?

And call me GD.
বছরখানেক আগে Italktosnakes said…
15.82 'bucks'a week? :D
Only beacause that's how much my brother gets(Well, 10 squids) :) x
last edited বছরখানেক আগে
বছরখানেক আগে MissKnowItAll said…
$9.99 a week? XD
বছরখানেক আগে alexthedog said…
She thinks we're all Riddikulus!
বছরখানেক আগে Ms_Mea said…
What r you guys talkin' about? o_0
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
A buck a chore?
বছরখানেক আগে Italktosnakes said…
I don't know really.
but I shall now watch the BRITISH skins, to get the rotting image of the US skins out of my head...:L x
বছরখানেক আগে MissKnowItAll said…
@Mea: No idea.
বছরখানেক আগে jodarchy said…
i think it should be a payment for each chore thing rather than one payment per week
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Allowance.

75 cents a chore? XD
বছরখানেক আগে jodarchy said…
us skins sucked balls, seriously, im sort of looking forward to the new series of british skins though lol, america needs to stop stealing british shows and ruining them lol
বছরখানেক আগে alexthedog said…
crying
Never mind, she won't agree with anything.
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Blackmail always works for me. >:D
বছরখানেক আগে Italktosnakes said…
big smile
It's a fact. The United Kingdoms of Great Britain and Northern Ireland PWN. :D
Let's not lie though- 2nd gen was NOWHERE NEAR as good as 1st gen skins.The US should stick with 90123 or whatever it's called. We'll have skins thankyouuuuu :) x
Does anybody here watch the inbetweeners? xx
বছরখানেক আগে MissKnowItAll said…
Oh noes.
বছরখানেক আগে MissKnowItAll said…
@accio: My parents won't let me.
বছরখানেক আগে Italktosnakes said…
big smile
Well, anyway...THEY'RE MAKING A FILM :D xx
বছরখানেক আগে MissKnowItAll said…
smile
YAY! Good for them.
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
I should watch Brit Skins...
বছরখানেক আগে MissKnowItAll said…
mischievous
Hey, hey guys!

Guess what!


Go on- guess!

















I just finished my milk.
বছরখানেক আগে jodarchy said…
new tumblr theme, what do you think?

link
বছরখানেক আগে MissKnowItAll said…
I like it. :)
বছরখানেক আগে harrypotterbest said…
XD Awesome, Miss!