হ্যারি পটার বনাম টুইলাইট 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

হ্যারি পটার বনাম টুইলাইট 54807 উত্তর

Click here to write a response...

Showing Replies 36351-36400 of 54807

বছরখানেক আগে Italktosnakes said…
smile
Hellooooo >.< x
I'm very well thankyou :) x
বছরখানেক আগে mooimafish17 said…
hheelllloooooooooooooooooooooooooooooooooo dere
বছরখানেক আগে Italktosnakes said…
*posh english accent*
Why Helllllllllloooooooooooooooooooooooooooooo­ooo­ooo­ooo­o? How are you on this fine evening? Personally, I find myself most content :) x
বছরখানেক আগে mooimafish17 said…
I am very well thank you
বছরখানেক আগে TempBest said…
:O You're going all British on me!! lol :P x
বছরখানেক আগে mooimafish17 said…
I am British!
xD lol
last edited বছরখানেক আগে
বছরখানেক আগে TempBest said…
I know :P x
I can imitate a British accent, though B) x
বছরখানেক আগে mooimafish17 said…
heart
ORLY?!

:)
last edited বছরখানেক আগে
বছরখানেক আগে TempBest said…
YA RLY

:D
বছরখানেক আগে alexthedog said…
Fangirl speak: OMG!!!11!! Yay!1
বছরখানেক আগে zanhar1 said…
Omg yay what?
বছরখানেক আগে alexthedog said…
Oh my gosh!!! I just found the most shallow post on Tumblr ever. I'm glad someone with a brain wrote over it saying "You're disgusting" in red letters.
বছরখানেক আগে jodarchy said…
ah ok lol i saw that, the chick who doesnt like asian, black gay or fat people because they are disgusting right


also hello guys and dolls
বছরখানেক আগে jodarchy said…
link

you guys should go here a trailer i havent seen before its cool
বছরখানেক আগে TempBest said…
Whoa racist much? D:<
বছরখানেক আগে hsmgirl14a said…
hi guys
বছরখানেক আগে zanhar1 said…
That's rude
বছরখানেক আগে alexthedog said…
I'm so mad. My mom just checked my Fanpop and Tumblr accounts, and my dad is watching and reading all of my anime and manga. They think I'm in a cult. I'm so mad at them right now. I mean, that stuff is private to me, and how on earth is manga bad???
বছরখানেক আগে jodarchy said…
your in a cult?? whut?
বছরখানেক আগে alexthedog said…
angry
@joda-No!!! They think anime is Satanic because my dad watched 5 seconds of one of the shows and they said the phrase "lost souls". I mean, isn't that stupid? They've never even watched it, and now they invade my privacy by looking on my Fanpop and Tumblr posts. I'm SOOO mad at them right now.
বছরখানেক আগে jodarchy said…
ah ok lol yes that is a little silly, i mean i have read worse than that in the comic books i read, nothing i have ever read in manga makes me beliebe its satanic, the shows are very different although i dont watch them
বছরখানেক আগে TempBest said…
That is stupid, Alex. *hugs*
বছরখানেক আগে alexthedog said…
Thankies.
বছরখানেক আগে TempBest said…
Anyone still here? :P x
বছরখানেক আগে alexthedog said…
Yeppies.
বছরখানেক আগে jodarchy said…
yup im just tumblring lots of stuff lol i found cool tonks gifs lol
বছরখানেক আগে alexthedog said…
I'm going to put a password on my computer, so this won't happen with my parents again.
বছরখানেক আগে TempBest said…
Of course you are, Joda :P x
বছরখানেক আগে jodarchy said…
haha i know im becoming obsessed with tumblr lol
বছরখানেক আগে TempBest said…
I don't mind so long as you don't leave Fanpop :P x

And Alex, good idea :) x
বছরখানেক আগে alexthedog said…
Yay, I did it!
বছরখানেক আগে alexthedog said…
They'll never guess it, although I have a poster in my room of it.
last edited বছরখানেক আগে
বছরখানেক আগে jodarchy said…
laugh
haha i wont leave fanpop for tumblr lol, me tumblr and fanpop can have threeways lol .............. no wait that sounded wrong
বছরখানেক আগে hsmgirl14a said…
Im here but Im doing my algebra 2 homework. how am I supposed to do my homework without a graphing calculator
বছরখানেক আগে TempBest said…
I just released a lion into the Great Hall.

And I'm a prefect.
বছরখানেক আগে jodarchy said…
im giggling at dame maggie smith in downton abbey
বছরখানেক আগে TempBest said…
Downtown Abbey, what's that?
বছরখানেক আগে jodarchy said…
british tv show with dame maggie smith its a period drama, its awesome

she never fails to make me giggle in this scene for some reason
বছরখানেক আগে TempBest said…
:O This forum hasn't been updated in aaaages...
The world as we know it is over. ;P x
বছরখানেক আগে jodarchy said…
haha i updated and then everyone left
বছরখানেক আগে TempBest said…
Yeah, sorry 'bout that :L

So people say it takes 42 muscles to frown, well, how many muscles does it take to make :L <---- that face?
বছরখানেক আগে jodarchy said…
no idea lol
বছরখানেক আগে TempBest said…
Haha, I like this face. :L
And this one too:
d:)

Kay, nighty night all *hugs* I love you :) x
বছরখানেক আগে jodarchy said…
night
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
hellooo :) anyone here?
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Hiiiiiiii
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
do you guys understand this? cos I don't. and it's my geo project. -_-
 do আপনি guys understand this? cos I don't. and it's my geo project. -_-
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
cake
OMG GUYS WHY IS NO ONE REPLYING DO YOU NOT GET HOW AWESOME THIS IS MTV MOVIE BLOGS FEATURED WL THIS IS AMAZINGLY EPIC WHERE IS EVERYONE
IT'S PARTY TIME WL PARTY WHOO!
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
Well I'm sorry. I was... DUN DUN DUN... exercising.