হ্যারি পটার বনাম টুইলাইট 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

হ্যারি পটার বনাম টুইলাইট 54807 উত্তর

Click here to write a response...

Showing Replies 45951-46000 of 54807

বছরখানেক আগে FredWRules said…
or, you know, don't say hi back.
that's cool too.
বছরখানেক আগে alexthedog said…
Hi guys!!! :P
Fred, do I know you??
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
Alex, meet Andie -- Andie, meet Alex :D
Andie used to come here AGESSS ago (HAIIIIII, btw<3)
Alex appeared awhile after Andie disappeared

and no, I haven't seen it yet D: May Day, gathering in parks and all that shit, remember?
বছরখানেক আগে alexthedog said…
I'm going to start watching DW, since the new season premiered like a week ago :P

Hi Andie! :D
বছরখানেক আগে PotterForever said…
ANDIE!! Welcome back.
বছরখানেক আগে alexthedog said…
Hi PF!
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
I'm watching Madagscar 2 :D
বছরখানেক আগে PotterForever said…
Sup Alex. :D
বছরখানেক আগে alexthedog said…
Cool Emmy :P
Starting to watch Buffy and Doctor Who on Youtube :P
বছরখানেক আগে harrypotterbest said…
Andie's back :O Welcome back buddeh ^^
বছরখানেক আগে alexthedog said…
Hi Best :P
বছরখানেক আগে alexthedog said…
surprise
I just got an e-mail from TwilightGurrl's blog asking me to subscribe....
বছরখানেক আগে PotterForever said…
Twilight Gurl's article is gone. Shame. It provided me with epic lulz.
বছরখানেক আগে mooimafish17 said…
heart
lol
Alex - I LOVE DoctorWho!! :):)x
বছরখানেক আগে alexthedog said…
I don't know ANYTHING about it, I've never watched it once before in my life. But since the sixth series just started, I thought it would be a good place to start. And I'm so confused, did the Doctor fake his own death? O_O
And this Amy girl is cute.
বছরখানেক আগে mooimafish17 said…
lol - Thats the wrong place to start!

At least watch series 5 first, coz thats the start of Matt's Doctor.
Also - yes, Amy is lovely ;)
last edited বছরখানেক আগে
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
I have watched exactly... three episodes of DW :D I think...
বছরখানেক আগে potterrox said…
I watched Deathly Hallows Part 1 yesterday! On a bus to NYC! Where I saw a play! I'm in a good mood.

so... I know that was random. :)
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
yays :D I'm going to Belgium tomorrow avec ma classe, even though I'm running a fever of 99F :D
বছরখানেক আগে GemonkDruid said…
HELLO

YAY ANDIE'S BAAAAACK
বছরখানেক আগে potterrox said…
Belguim! That sounds really fun :) or it could be incredibly lame, depending on who's in your class. My school hasn't done anything like that since 9/11, so i'm jealous
বছরখানেক আগে potterrox said…
Hi andie. I remember you! :D
বছরখানেক আগে PotterForever said…
heyyyyy peoples.
বছরখানেক আগে PotterForever said…
Aanyone else notice the sudden stampede of trolls?
বছরখানেক আগে wotcher-tonks said…
I did >.< Did you see the new article by beesbcrazy? The one that says 17 reasons, but only has three? XD
বছরখানেক আগে potterrox said…
Yeah! they came flying past my house, i thought I was gonna die! but i didn't :)
বছরখানেক আগে wotcher-tonks said…
XD Oh, Rox
বছরখানেক আগে PotterForever said…
^^XD

And lets not forget the one that she claims is six, but is only five. You guys know she's just doing this for attention right?
বছরখানেক আগে PotterForever said…
UPDATE
বছরখানেক আগে harrypotterbest said…
LOL Rox XD
বছরখানেক আগে PotterForever said…
hey whats up best.
বছরখানেক আগে harrypotterbest said…
Nm, gotta go soon. :(
বছরখানেক আগে potterrox said…
yea, me too. byee
বছরখানেক আগে harrypotterbest said…
Night guys *hugs* Love you x
বছরখানেক আগে wotcher-tonks said…
So does mee :( Byess
বছরখানেক আগে MrsPadfoot said…
OSAMA BIN LADEN IS DEAD! Holy crap, my mind does not know what to think.
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
Roxy, yeah, the Belgium part is cool, but the with my class thing, not so much :D
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
surprise
WAITWAITWHATWHAT?
last edited বছরখানেক আগে
বছরখানেক আগে MrsPadfoot said…
Yup, it was announced less than an hour ago. News travels like wildfire here in America, especially something this HUGE.
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
that's... odd. it's like, he's always been... there, you know? a kinda threat that could spring up at any moment. and now he's dead. wow.
বছরখানেক আগে MrsPadfoot said…
Oh, I know. This guy has been the face of the group that has threatened my home for years....and poof! He's gone, something my descendants will learn about in history class
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
he's never even threatened Finland, to the best of my knowledge...
but yeah, it's always weird when something happens that you know will eventually be taught about in History class :O like the whole business with Northern Africa atm.
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
so facebook kinda just exploded.
বছরখানেক আগে MrsPadfoot said…
This must have been how Harry felt after destroying a Horcrux. The war isn't over, but it's a step in the right direction.

I'm American, and was four when 9/11 occured. This war has been raging for the majority of my life, and here is a piece of victory! A story to tell my grandkids! I don't think I'll forget this day. It's so unreal still.
বছরখানেক আগে MrsPadfoot said…
Really? From what I understand, Obama took all the credit!! I haven't seen his speech yet though. This has been ten tears in the working, he was just in office when it happened! I don't really see how credit goes to him for this.
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
he did? really? that's just... wow.
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
(nice and articulate there, Ems)
বছরখানেক আগে MrsPadfoot said…
Haha. Yeah, from what I understand from what other people are saying.

Anyway, it's 20 after 11 and I get to work a carnival for little kids tomorrow instead of going to school. I might say hi in the morning though. I'm off to bed!

Love you!
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
bye, love you <3
বছরখানেক আগে lucius_malloy said…
I just watched Obama's speech -- it was beautiful :)