iPhone Wall

Next Previous

·1-10 মধ্যে 31 দেওয়ালে লিপিভুক্ত বিষয় দেখাচ্ছে

gijimariquito ব্যক্ত …
yeah iphone is very nice and i প্রণয় it পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Kaoreaksa ব্যক্ত …
Hi Everyone :) Now I am so bored who was free. Plz reply my chat. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
rainy
-Breadqueen- ব্যক্ত …
I'm getting one!^^..but not in tell Christmas!*frowns* পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
rayraymyhusben ব্যক্ত …
im getting won পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
big smile
shiraz97 ব্যক্ত …
Yay I just bought a iPhone I'm so happy thnx my brother!!!!!!!!! Ihate my last one পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
emsin মতামত প্রদত্ত…
so lucky... I wish I had an iPhone like my brother cuz I'm actually not satisfied with Nokia Lumia... বছরখানেক আগে
laugh
pomgirl28hgm ব্যক্ত …
IPhone, YouPhone, We-All-Phone. :3 হাঃ হাঃ হাঃ পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
emsin মতামত প্রদত্ত…
:-/ বছরখানেক আগে
cool
MJ_Fan_4Life007 ব্যক্ত …
My Sister Is Getting An Iphone! :) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
LionKingGirl1 মতামত প্রদত্ত…
Maybe বছরখানেক আগে
kirahm22 ব্যক্ত …
I have a iPhone4 just different well not that different পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
omgoneverythand ব্যক্ত …
#TeamiPhonee As Princeton Would Say পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
meh
NiallLover17 ব্যক্ত …
My mom got an iPhone! But I can't even have ANY type of phone পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
LiamLover87132 মতামত প্রদত্ত…
:( I no how আপনি feel বছরখানেক আগে
NiallLover17 মতামত প্রদত্ত…
Ikr! বছরখানেক আগে
louis_lover15 মতামত প্রদত্ত…
try to save up money so could get one বছরখানেক আগে
smile
foxybaby1392 ব্যক্ত …
i got the iphone 4s last saturday as an early birthday present ( my bday is on the 18th of this month) and i got the ipad 2 for বড়দিন i প্রণয় this বছর :) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
louis_lover15 মতামত প্রদত্ত…
cool i had both of thows things বছরখানেক আগে
GabbyRaptor ব্যক্ত …
I hate my life and I wanna die... I ain't got no i-phone TT-TT. হাঃ হাঃ হাঃ I প্রণয় that song...its how I feel when I realized everyone of my বন্ধু have a phone execpt me..so I always get left out of the conversation...:( well I hope I can get one for my birthday...at least. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
GabbyRaptor মতামত প্রদত্ত…
i really want an i-phone!!! বছরখানেক আগে
Flowers98 মতামত প্রদত্ত…
AWW:/ বছরখানেক আগে
number1girl11 মতামত প্রদত্ত…
i no how u feel বছরখানেক আগে
louis_lover15 মতামত প্রদত্ত…
Awww i feel realy bad fo u hope u get one for ur b-day বছরখানেক আগে
katealphawolf ব্যক্ত …
So much better than Androids, who agrees? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Flowers98 মতামত প্রদত্ত…
Me বছরখানেক আগে
Vialli ব্যক্ত …
I want the iPhone 4s, but I'm stuck with the damn iPhone 4...Fuck আপনি all. :cxD পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
GoldnSnitch_96 মতামত প্রদত্ত…
-_- oh gee, how life must suck for আপনি with your iPhone. I HAVE A FREAKING NOKIA C3 T_T It dosen't even have internetz. বছরখানেক আগে
Vialli মতামত প্রদত্ত…
-.- বছরখানেক আগে
omgoneverythand মতামত প্রদত্ত…
Rightt Bacc At Chu বছরখানেক আগে
cool
saruga ব্যক্ত …
mom i have to call some one পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
k_malfoy ব্যক্ত …
Cnt wait to get my iphone just a couple of weeks পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
free-dobby মতামত প্রদত্ত…
what so cool বছরখানেক আগে
free-dobby মতামত প্রদত্ত…
i am preety sure cant is spelled with an a হাঃ হাঃ হাঃ বছরখানেক আগে
football444 ব্যক্ত …
Please যোগদান my club if আপনি are a অনুরাগী of Doodle God link পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
smirk
thebadoonk ব্যক্ত …
IPhone is Awesome! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
big smile
evangelinetom ব্যক্ত …
i প্রণয় my dad's i phone4!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
asnamirza মতামত প্রদত্ত…
good .... :) বছরখানেক আগে
evangelinetom মতামত প্রদত্ত…
ya!! বছরখানেক আগে
big smile
karla-k ব্যক্ত …
I প্রণয় iphone he's my fav =) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Beriwan ব্যক্ত …
♥I PHONE♥ পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
angelbell619 ব্যক্ত …
প্রণয় iphone পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Beriwan মতামত প্রদত্ত…
me tooooooo বছরখানেক আগে
selena_mgROCKS ব্যক্ত …
iphone's are
█▀█░ █░░░█░ █▀▀░ ▄▀▀▄░ ▄▀▀▀▄░ █▀▄▀█░ █▀▀
█▀█░ █░█░█░ █▀░░ ▀▄▄▄░ █░░░█░ █░░░█░ █▀░
█░█░ ▀▄▀▄▀░ █▄▄░ ▀▄▄▀░ ▀▄▄▄▀░ █░░░█░ █▄▄ পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Beriwan মতামত প্রদত্ত…
yeah you´re right! বছরখানেক আগে
selena_mgROCKS মতামত প্রদত্ত…
:D বছরখানেক আগে
ophellia ব্যক্ত …
i'm gonna have 2 iphones, i have an iphone 4G and i'm gonna buy an iphone 3G, try to beat this, ha! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
big smile
supermickeyy ব্যক্ত …
i প্রণয় to used iPhone :) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
big smile
noki1119 ব্যক্ত …
Guys আপনি muist have itunes for the iphone/ipod touch from pc to work,I did that xD
Don't "wow"but I have 5 iphones xD পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
223456789Jules মতামত প্রদত্ত…
My big brother have one and my Mom too ill get one when its my birthday on: June,9 :) বছরখানেক আগে
Vivi-the-Hedgie মতামত প্রদত্ত…
my mum has one but i might get an iphone 4 বছরখানেক আগে
Vivi-the-Hedgie মতামত প্রদত্ত…
oh and i might have itunes aswell বছরখানেক আগে
bubblegum11 ব্যক্ত …
Yay I finally have my iPhone,kinda confused on how to us it :/ পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
emo_punk1 মতামত প্রদত্ত…
i'll just say practise makes yu perfect...lmfao so keep searching different areas in it... বছরখানেক আগে
ophellia মতামত প্রদত্ত…
i'm gonna tell u a hint: if আপনি have চলচ্ছবি that u downloaded from youtube, u can convert to your iphone দ্বারা using (real player) it's very easy, jusy add চলচ্ছবি 2 ur liblary then convert it!!! বছরখানেক আগে
blossomyumyum মতামত প্রদত্ত…
^ Just keep clicking different with your finger, I'm pretty sure all are touchscreen. At least mine is. বছরখানেক আগে
blossomyumyum মতামত প্রদত্ত…
Woops, meant to type প্রতীকী after different. It is kind of hard to type with one at first. :P বছরখানেক আগে
sellygomy22 ব্যক্ত …
link I GOT NO IPHONE!!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
big smile
Sehaj ব্যক্ত …
MY FATHER HAS A IPHONE পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Cody-B ব্যক্ত …
I HAD this phone until I traded it:( পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Wolf-Girl10 মতামত প্রদত্ত…
that phon is sick y would আপনি trad it?/?/?/ বছরখানেক আগে
laugh
jdb1317 ব্যক্ত …
i have an iphone and i প্রণয় it sooo much it is the best phone i have ever had xxx পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
daddysgurl101 মতামত প্রদত্ত…
yup same here বছরখানেক আগে
supermickeyy মতামত প্রদত্ত…
agree wif আপনি :0 বছরখানেক আগে
ophellia মতামত প্রদত্ত…
that's so nice!! বছরখানেক আগে