whou do আপনি like the best, kaname অথবা zero?(me,kaname)

 whou do আপনি like the best, kaname অথবা zero?(me,kaname)
 vampseri1612 posted বছরখানেক আগে
next question »

Kuran Kaname উত্তর

moka-san said:
Sooo Kaname!!! so dreamy and hot!!! EEEE!!! :-D

select as best answer
posted বছরখানেক আগে 
EmoSasuSaku said:
হাঃ হাঃ হাঃ duh kaname thts what this club is
select as best answer
posted বছরখানেক আগে 
FanGirlGoddess said:
Kaname because he is so much আরো gentle to Yuki and he will do anything to protect her...Zero not too much.
select as best answer
posted বছরখানেক আগে 
XXDark_AngelXX said:
hmmm this is a tough one i প্রণয় both of them but i like Kaname even tho Zero is hot. but this one goes out to Kaname
select as best answer
 hmmm this is a tough one i প্রণয় both of them but i like Kaname even tho Zero is hot. but this one goes out to Kaname
posted বছরখানেক আগে 
*
Just so everyone knows, Kaname left Yuki. . .yeah in VK 64 he got upset enough n just left yuki on the coffin. ILY Kaname!! *cries*
FanGirlGoddess posted বছরখানেক আগে
*
Oh n I just pray that Rido doesn't প্রদর্শনী up and hurt Yuki. Then Kaname will come running back!!! :) *still crying*
FanGirlGoddess posted বছরখানেক আগে
kisaku said:
Zero cuz his a hottie and awesome!!! and i sooo hate kaname even tho his a hottie but i think hes a basterd!!!!!!!( no offence kaname lovers)
select as best answer
posted বছরখানেক আগে 
*
umm im a kaname অনুরাগী and im just tryin to say u cant call kaname a basturd he would do anything for yuki in the জাপানি কমিকস মাঙ্গা he let his arm get cut off for her kaname would kill and die for yuki while all zero wold do is whine
alicekuran posted বছরখানেক আগে
*
i agree!yuki is safer wid kaname bcoz he would do everything for yuki's sake
crazy_princess posted বছরখানেক আগে
*
I like both of them. So could people please stop hating? I just... .-. If আপনি don't call Kaname a bastard, and আপনি stop calling Zero an ass... Maybe it'd be easier to get along...
zerowakakkoi posted বছরখানেক আগে
sabajabri said:
kaname is the hottest of hottest.....
select as best answer
 kaname is the hottest of hottest.....
posted বছরখানেক আগে 
050801090907 said:
KANAME KURAN!!!!!<33My love!!!I প্রণয় him so much!I wish he was real!!I প্রণয় him!!!It would be so lovely to feel his hands!!!!<33I প্রণয় KANAME!!!<33
select as best answer
posted বছরখানেক আগে 
anime_super_fan said:
kaname of course!
select as best answer
 kaname of course!
posted বছরখানেক আগে 
103398 said:
i realy like them both soooo sooooooo mutch but i might have to pick kaname. অথবা zero! i dont know.
select as best answer
posted বছরখানেক আগে 
next question »