Michael Phelps Wall

Next Previous

·1-10 মধ্যে 30 দেওয়ালে লিপিভুক্ত বিষয় দেখাচ্ছে

hsinformatica ব্যক্ত …
Incredible athlete পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
dance033 ব্যক্ত …
im soooo sad he is retiriing :( HE'S A GREAT INSPIRATION প্রণয় U PHELP! ❤ পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
TD_life14 মতামত প্রদত্ত…
Your not the only one. /: বছরখানেক আগে
dance033 মতামত প্রদত্ত…
I mean who is :/ I guess Lochte অনুরাগী বছরখানেক আগে
katniss19 মতামত প্রদত্ত…
i was dissipointed too. now lochte will all the fame বছরখানেক আগে
heart
rusher29 ব্যক্ত …
CONGRATS MICHAEL!!!! WE ARE ALL SOOO PROUD OF YOU!!!!!!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
big smile
TD_life14 ব্যক্ত …
CONGRATS MICHAEL PHELPS. !c: YOUR ARE THE GREATEST OLMPIAN EVER! CONGRATS FOR ALL OF YOUR MEDALS. আপনি ARE AN INSPIRATION TO US ALL. আপনি ARE A LEGEND. (: WE ALL প্রণয় YOU!!! ( ESPECIALLY ME) :D. AHHHHHHH! CONGRATS MICHAEL !c; I'm going to miss you.! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
jessicabieber66 ব্যক্ত …
how many melds did he get পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
disneyworld007 মতামত প্রদত্ত…
In total? অথবা just this year? Because in total he got 22! বছরখানেক আগে
jessicabieber66 মতামত প্রদত্ত…
like this বছর বছরখানেক আগে
heart
emane_kaf ব্যক্ত …
There's only one thing I don't like about Michael Phelps...
The fact that he's not married to me.
<333 পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
TD_life14 মতামত প্রদত্ত…
haha ...c: righht. বছরখানেক আগে
dance033 মতামত প্রদত্ত…
so true 😊 বছরখানেক আগে
heart
rusher29 ব্যক্ত …
CONGRATS MICHAEL!!!! I'm soooo proud of you!!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
smile
momo9931 ব্যক্ত …
Congrats Micheal for Getting Most Decorated Olympian!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
big smile
TD_life14 ব্যক্ত …
CONGRATS MICHAEL..! আপনি DERSERVE 'THE MOST DECORATED' OLYMPIAN! :D পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
trgirl ব্যক্ত …
congrats to michael for breaking the world record of most পদক he is so amazing and so is his smile! :) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
big smile
PucksLady ব্যক্ত …
OMG i just saw an interview with Michael and he ব্যক্ত in terms of the rivalry with Lochte: "The only things I'm afraid of are snakes and heights. I don't think Ryan's a snake, and I think I'm taller than him." I প্রণয় that quote! It was in the Opening Ceremony for the Olympics, in the interview with Ryan Seacrest. OMG IT WAS SO FUNNY AND HE'S SO HOT!!!!!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
TD_life14 মতামত প্রদত্ত…
i agree c: and i saw that interview too :D বছরখানেক আগে
PucksLady মতামত প্রদত্ত…
awesome! my om and i are obsessed with him! my sister thinks we're nuts when we would shout, "C'mon, Michael, c'mon!! C'mon, faster, faster!!!" when he races. আপনি should have heard us when he raced lochte. we were screaming at the শীর্ষ of our lungs, "YES!!! YES YES YES YES YES!!! he won!!! whoo-hoo!!" i thought my sister was gonna die of laughter. বছরখানেক আগে
PucksLady মতামত প্রদত্ত…
*mom বছরখানেক আগে
big smile
PucksLady ব্যক্ত …
i প্রণয় michael phelps! i've loved him since....i dnt even know. i've loved him for a long time! so glad there's a club for him!!! GO PHELPS!!!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
TheKingsWard12 ব্যক্ত …
YEAH! CONGRATS MICHAEL! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
big smile
TD_life14 ব্যক্ত …
WHOOO !!!! CONGRATS MICHAEL! !! I KNEW আপনি WOULD COME IN FIRST PLACE!!!! C: AHHH .. add non another medal. c; পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
TD_life14 মতামত প্রদত্ত…
on * বছরখানেক আগে
LokiLover678 ব্যক্ত …
OH did anyone see his last race that he got a silver in it cause the other guy had one আরো stroak into the wall? I watched it in লন্ডন it was so cool! NOTHING CAN STOP HIM GO MICHAEL!!!!!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
IamJaMe ব্যক্ত …
CONGRATULATIONS Michael!!! You're the ONE!!! Indeed you're the GREATEST OLYMPIAN Ever!!! I am so happy for you!!! I soooooo প্রণয় u Michael!!! Keep it up! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
TD_life14 ব্যক্ত …
CONGRATS MICHAEL !!!!!!!!! SWEET 19 (: ..!!
The দিন Michael Phelps got 19 Olympic Medals.. c: পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
laugh
ilovliampayne29 ব্যক্ত …
hes sooo cute im proud to live in the same country as him!!L:) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
DamonsLilBird ব্যক্ত …
New here but just want to say I প্রণয় Micheal Phelps he is soooo handsome and sweet. He's gonna win GOld trust me baby!!! Team Golden Boy all the way. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
kirahm22 ব্যক্ত …
He swims প্রজাপতি right পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
kirahm22 ব্যক্ত …
I swim প্রজাপতি so I know how he feels but I enjoy fly পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
wink
Bshaffer ব্যক্ত …
He is the best swimmer :) he is so gonna make it to olimpics পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
boyzboyz মতামত প্রদত্ত…
he allrady did বছরখানেক আগে
ilovliampayne29 মতামত প্রদত্ত…
ya হাঃ হাঃ হাঃ বছরখানেক আগে
phelps10in12 ব্যক্ত …
link পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
shannonrisko ব্যক্ত …
i প্রণয় himmm tooo<333333333333hes been my role since i was 9 হাঃ হাঃ হাঃ পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
shannonrisko মতামত প্রদত্ত…
*model বছরখানেক আগে
ilovliampayne29 মতামত প্রদত্ত…
wow বছরখানেক আগে
daniellelove ব্যক্ত …
I প্রণয় HIM!!! i am going to Ohmaha to meet him and see his hottness :) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
ilive4potter ব্যক্ত …
I প্রণয় him. He's a sexy beast. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
zayn07 ব্যক্ত …
i absolutely প্রণয় micheal phelps!! I have the same dream to be an olympian in swimming and micheal phelps was an inspiration পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
big smile
Fleur-fan2 ব্যক্ত …
AWWWWW I প্রণয় PHELPSY!!!!I remember staying up at 2am back in 08 to watch him swim and then win what 8 medals, I remember crying when he won!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
surprise
MusicMaker95 ব্যক্ত …
Is he wearing a crown of thorns on the upper right hand corner of the banner??? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
heart
ryanpitt ব্যক্ত …
I JUST FINISHED পাঠ করা NO LIMITS!!! it a awesome book good tips পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
pauliswimmer মতামত প্রদত্ত…
great!! I would like to get it too! :D বছরখানেক আগে
zayn07 মতামত প্রদত্ত…
that book is one of my favorites!!! বছরখানেক আগে