মাইন্ডলেস বিহেভিয়র Club
যোগদান
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
posted by irreplaceable
i'm gonna do these scenes one scene per chapter so just know that আপনি WILL get your scene

aj pov
these nasty azz freaks হাঃ হাঃ হাঃ
me: before yall get it in the pack and i are going into the woods and we're gonna hunt do আপনি want us to get yall some meat
them: *not paying attention* yea sure whatever

///lexi and prince///
prince and lexi were having a heated makeout session
"papi" lexi moaned as prince was sucking on her nipples. he went lower planting small kisses on body till he reached her clit. he slowly pulled off her panties and started eating her out. he stopped then put in two fingers and pumped...
continue reading...
// The পরবর্তি Morning //

Knock knock knock
Me: I'm coming shoot people need to calm they nerves
*opens door*
Me: t'f what is this a DVD wait lemme play it first

On the DVD
-moaning-
Me: T'F OVER DERE SENDING ME SOME PORN AND SHIT
T: Jennifer are আপনি watching porn
Me: No ain't nobody got time for dat *sweet brown voice*
T: lemme see
Me: why আপনি so hyped আপনি watch porn
T: No I don't
-gives him the laptop-
T eyes all like: 0.0
Dayumm that girl gotta big গাধা b-(gco)
Me: give me my laptop!!
T: wait w-w-wait
Me: Fine
-walks upstairs-
5 মিনিট later
I go back downstairs
Me: o. O T what .. are আপনি masturbating
T:...
continue reading...
posted by irreplaceable
aj pov
i can't believe i'm telling them this

ray: are আপনি gonna tell us already?
cece: রশ্মি apparently it's hard for them to tell us *turns to me* go ahead aj take all the time আপনি need
me: i um we um we're........
diggy: আপনি want me to tell them
trey: maybe twist অথবা myles should
me:no i got this
roc: we're waiting
lexi:why don't আপনি just tell us tomorrow
me: i'm okay with that
myles: no aj tell them now *stern like he's my dad*
me: nigga আপনি ain't my daddy
trey: aj listen to myles
me: *growls*
prod: did আপনি just growl?!
me: can i just tell yall already?!
eb: sure
me: so yall promise not to be...
continue reading...
posted by MBsuperfan
Meet the characters if my new প্রবন্ধ College Days of MB.

Queeta:Nerdy girl with swag

Rhiana:not the singer just graduated iz 18 will b 19 n 2 days

Zarae:She is new to this college but freaky 19yrs old

Ly'Aunna:She iz chilled 20yrs old


MB:Themselvs not famous n (i will b usin their real names)

Craig=prodigy
Jacob=princeton
Raquan=rayray
Chres=roc royal

this প্রবন্ধ is about 4 boys n 4 girls meetin they may no be perfect at first but in the end the change is differernt (One প্রশ্ন doe how do I get my letters bigger).
 Rhiana
Rhiana
 Queeta
Queeta
 Zarae
Zarae
 Ly'Aunna
Ly'Aunna
at hospital
okay ppl! im not gnna waste my time tlkng about the whole entir thng cuz thts wastng my time wen yall already kno wat itz lik 2 giv birth.

aftr the baby iz born
roc-damn cute baby!
bree-dnt cuss around my baby!!!
roc-he mine 2!!
bree-mmhhmm
roc-*fake cryng* u cheatn on me!
bree-uh...okay?
roc-lol! *kisses her*
me-I WNNA HOLD HER!!!
bree-go 2-auntie?
me-im family! *takes the baby*
ray-i wnna hold her!
me-wait!
ray-*crosses arms*
me-awwww! is way way mad? *givs the baby 2 prince*
ray-wat?!
prince-ha ha!
ray-ha ha my-
me-RAY!
ray-sorry?
me-*yanks his ponytail*
ray-owww!!!
me-good!
dray-omg!!!! Charlie iz sooo...
continue reading...
posted by irreplaceable
নমস্কার yall! i'm baaaaaaack!!!! and let me just say i missed yall the reason i haven't been on is because my internet would not work for s__t so it's been a painful মাস without internet but here's a story for yall soooooooooooo TURN UP!!!!!!!!

aj pov
so i woke up in the middle of the night cuz.. আপনি know a niggas gotta pee and i was thirsty.
me:*walks downstairs*
so i went downstairs and and used the bathroom then i went to the রান্নাঘর and turned on the lights..... i'm afraid of the dark....... don't judge me. i got some water then i switched off the light and bolted up the staris.... ha! you...
continue reading...
 Craig Crippen Jr(Prodigy)
Craig Crippen Jr(Prodigy)
Character Plot
Craig Crippen Jr as himself(18)
Chresanto August as himself(18)
Rayan Lopez as himself(18)
Jacob Perez as himself(18)
Christopher Maurice Brown(Chris Brown) as himself(23)
Rita as Teddy Ariel Brown "daughter of Chris Brown"(16)

Introduction:Teddy Ariel Brown is a new girl in Academy Arts HighSchool now everyone knows not to f*ck with the new girl everyone except Chresanto August himself a18 বছর old player who f*cks every broad who wants him.What happens when Teddy begins to fall in প্রণয় Chresanto?Will he change his ways অথবা break Teddy's heart?

Name-Teddy
Age-16
Eye Color-Chestnut Brown
Height-5'0ft
Weight-100 pounds
Secret Crush-Chresanto August
পছন্দ Websites-Instagram,Twitter,Tumblr,and Kik
 Chresanto August(Roc Royal)
Chresanto August(Roc Royal)
 Rayan Lopez(Ray Ray)
Rayan Lopez(Ray Ray)
 Jacob Emanuel Perez(Princeton)
Jacob Emanuel Perez(Princeton)
 Christopher Maurice Brown(Chris Brown)
Christopher Maurice Brown(Chris Brown)
 Rita Ora as Teddy Ariel Brown(Daughter Of Chris Brown)
Rita Ora as Teddy Ariel Brown(Daughter Of Chris Brown)
-8 Months Later-
Prod: *Walks In Kitchen*
Prince: Morning Mo-Hawk
Prod: Shut up!
Roc: Where your baby momma?
Prod: Sleep........
Lana: Her boobs got BIG!
Shaniah: ALANA!
Lana: Im NOT kidding they did
Ray: She look like a baby ভালুক to
Prod: -_____- Enough!
Diggy: *Laughs* He's getting mad
Jacob: Awwww.....Prod are your feelings getting hurt?
Prod: My names not Prod.....
Star: Then what is it.....?
Prod: Aggravated man!
Lana: *Laughs* That's funny
Makailah: *Laughs* Im mad that's your name....with that vain in your neck
Justin: Let's stop making Prod mad
Janae: Baby....you mean aggravated man?
Beauty: আপনি kiddos...
continue reading...
posted by TeamOMGGirlz
Craig: -walking towards me with the loaded gun-
Every দিন I had to deal with আপনি and your bs.. আপনি don't know how I felt because I never told you

Me: excuse me but your the one who cheated on me
Craig: -clenched jaw- আপনি had sex with that nigga
Me: funny আপনি call him a nigga but guess what he's better in বিছানা then you'll ever be you're just jealous!
Craig: of?
Me: everything আপনি just want want want but never give because your a selfish গাধা p-ssy!
Craig: it's funny how you're talking a lot of shit but I'm the one with the gun.. your life all depends on my action
Me: if আপনি were really angry over some...
continue reading...
posted by TeamOMGGirlz
 ( @MindlessSwagged )
( @MindlessSwagged )
So here are the results for my new story ...

Characters
-------------
(@rocsboothing)
Name: Kesha
Age: 21
From: L.A.
Personality: fun.. cool outgoing .. but don't get on her bad side...

(@SwaggerQueen)
Name: Leah
Age: 19
From: L.A.
Personality: tough, aggressive, but still nice..

( @MindlessSwagged )
Name: Kayla
Age: 21
From: Philly
Personality: sweet but ain't afraid to put her hands on you

(@MBsuperfan)
Name: Nazii
Age: 21
From: Dayton Ohio
Personality: loud mouth loves to dance and drink also loves to twerk .. but will beat yo গাধা if necessary

(@Irreplaceable)
Name: Aj
Age: 19
From: L.A.
Nice but won't back down..if আপনি step up to her

(@Avanzant12)
Name: Jalisa
Age: 21
From: Miami
Fashionable likes being different but don't get it twisted she will beat আপনি t'f up..

So sorry if আপনি didn't get in but আপনি know first come first serve!
Oh I am so sorry I haven't been on I've been busy..
 ( @Avanzant12 )
( @Avanzant12 )
 ( @SwaggerQueen )
( @SwaggerQueen )
 ( @irreplaceable )
( @irreplaceable )
 ( @rocsboothing )
( @rocsboothing )
 ( @MBsuperfan )
( @MBsuperfan )
 যেভাবে খুশী character
random character
Sorry I haven't been busy sowwy প্রণয় y'all do ima do a couple of things
D:*walks in* omg রশ্মি are আপনি ok
Ray:*head in hands shaking head*
D:awww *hugs him* look I have to tell yhu something
Ray:* looks up at her* what is it?
D:um ok cam is not another guy....it's her daughter
Ray:why da hell she didn't jus tell me that it makes me feel even worse that she thought she couldn't trust me to kno like tf
D:I kno but yhu are so cute when yhu cry I'm sorry jus sayin
Ray:tf *laughs a little*
D:really doh hm*finds his camera* ছবি shoot time
Ray:no 
D:pwease *puppy dog face*
Ray:ughh why do I always fall for that...
continue reading...
posted by avanzant12
Recap last we left off roc and britt was talking and going two sleep. Nw less cha cha.

So we all over prodigy house. Robert said" when do we do ঘন্টা পরবর্তি tour." britt said" idk less fine out." so সিয়ারা ব্যক্ত " I think I hear sme one phone going off." it was roc playing leve hit dat. It was text from the manger wich was ambershia. The text said" sorry I hate to mess up ur summer four u guys , but আপনি guys got go own tour for two weeks." so roc অগ্রবর্তী the text two the other guys they ব্যক্ত "awww men " . Me ব্যক্ত "wat wrong baby. " Princeton said" we have go own tour four the last two weeks in this...
continue reading...
posted by 143princeperez
diamond- *wakes up with রশ্মি রশ্মি sleepin পরবর্তি to her* OMG.. WHAT HAPPENED!
ray ray- *yawns, yawns* whats wrong?
diamond- what happened ray?
ray ray- dont worry we didnt do anything.. আপনি fell asleep on me after a hardcore makeout session lol
diamond- oh.. sorry bout that..
ray ray- no, its fine... i was tired too
*******I WALK IN WHILE THEY WAS TALKIN*****
Me- WTF did yall do!
Ray ray- she fell asleep on me after...
Diamond- i swear we didnt do anything
Me- yeahh whatever yall say.
Ray Ray- hahaha, im boutta get in the shower, আপনি commin?...naww jk jk..
Diamond..lol ok byee ill be here when আপনি get out
*******RAY...
continue reading...
posted by Butterfly555
 Ki'loni's room
Ki'loni's room
5:00 am At MB's House....
Kiesha:*banging on doors*wake up wake up wake up!!!
MB:*groans&moves over*
Kiesha:don't make me get Kenneth on y'all
MB:*jumps out of bed&falls on floor*
Ray:*groans*Kiesha come on it's to goddamn to be fucking around like dat
Kiesha:*pops mouth twice*watch dat mouth
Prod:OCD nigga OCD*laughs*
Kiesha:*pops his mouth*hey what i just say
Prod:*fake cries*i'm sorry Kiesha
MB except for Prod:*laughs*
Kiesha:y'all need to shut the hell up so i can fucking talk wich y'all bad asses!!!!
MB:*sits down quietly*
Keisha:iight now আপনি know Chris Brown's daughter right?
MB:sexy GiGi??...
continue reading...
After school*****

after school I went straight home. then there was a knock on my door . it was my bully Craig

nique : what do আপনি want
prodigy : can we at least talk
nique : I have nothing to আপনি about
prod : just give me a মিনিট that's all am asking for
nique : আপনি bully me everyday and out of nowhere আপনি want to talk to.... gco
I was cut off দ্বারা prodigy's soft lips on mine. then there were প্রজাপতি in my stomach.
nique : what was that for
prod : I প্রণয় আপনি okay, I just didn't know how to tell you
nique : but why bully me
prod :I really don't know what got into me
i was about to walk away but he grabbed my hand gently
nique : what*jagged my hands out of his*
prod : am sorry unique .give me some time to প্রদর্শনী আপনি how sorry I am
nique : I don't know how. ...gco
prod : just give me some time
after that we kissed and before everybody knew we were the best couple in the world
READ MY STORY AND FAN
posted by TeamOMGGirlz
Layke POV

I sat there in the corner .. I finally got up and noticed Michael wasn't in the room.. so good news there is a window in his bedroom .. it was about sunset so I ran and grabbed the latches that opens the window...

M: -grabs my waist-
You didn't think আপনি would be able to get away that easy.. did you?
Me: -kicks him in his stomach-
M: -grabs my leg and slammed his elbow in my leg-
Me: -grabs my leg and fell on the floor-
M: Jason ... ! Come here
J: wassup
M: meet your new trainee
J: alright I got this
M: -leaves-

J: stand up
Me: -still sat on the ground-
J: -puts on a gas mask-
Me: wait .. why.....
continue reading...
posted by kaitadam
So we have to talk about something ব্যক্ত Alexi. Well tell me about yourself ব্যক্ত prodigy. Will I just turn 16? My fav রঙ are blue, red, pink, green and purple. I প্রণয় to dance, sing, model and act. Your turn ব্যক্ত Alexi. Ok. Well I am 16 years old. I প্রণয় those রঙ and I প্রণয় গান গাওয়া ব্যক্ত prodigy. We have so much in common. I know we much আরো than Princeton ব্যক্ত Prodigy. I think আপনি would make a much better boyfriend then Princeton. But, আপনি still প্রণয় him ব্যক্ত prodigy. I know ব্যক্ত Alexi. But I will help fix your হৃদয় ব্যক্ত prodigy. Really how ব্যক্ত Alexi? I’m going to প্রণয় আপনি said...
continue reading...
Hello Viewers! Like typed on my other article, I am having a new MB প্রণয় Story (PG/PG-13): I am also having a contest still going on. There were not many ppl who gave me a character অথবা told me they wanted to be in the story. But thats ok. But I already have ppl for Roc Royal and রশ্মি Ray. So all I need left is a person for Princeton and Prodigy. All আপনি need to do is this.

Name:

Looks: (Eye color, hair color, skin color, clothing, style, etc.)

Personality:

Guy আপনি want you/your character to be with: (Princeton অথবা Prodigy.)

আপনি can also make up a character.

Be the first to respond! Whoever is first Wins!
Mb প্রণয় story epi 33 প্রণয় WITH A TURN-----ok my last one was really short and only about অ্যাঞ্জেল (witch is not me it's diva167) so here আপনি go--------
Recap-Diggy kissed angel
Roc pov
I was bored so I decided to scare the sh*t outta D when she came out the ঝরনা maybe it will scare her towel off হাঃ হাঃ হাঃ so I was a ক্রুশ the room just staring at the door End pov
Diamond pov
When I came out he bathroom....
Roc:boo
Diamond:ahhhh what the! Nikka আপনি scared the chez outta me
Roc:chez? হাঃ হাঃ হাঃ your face,priceless
Diamond:ugh I hate আপনি
Roc:you hate me right *picks her up and puts over shoulder*
Diamond:ahhh put me down
Roc:*pushes her on বিছানা and pins her down*
Diamond:*giggling* abuse much
Roc:*kisses her on শীর্ষ of her still pinning her*
-------I'll write another epi this still kinda short হাঃ হাঃ হাঃ be all about diamond and roc gesh lol----
 Violets underwear
Violets underwear
Y'all no were we left off বেগুনী was ridding him link

Violet: forget going easy I wanna go freaky ( hoping up and down on his ....." Friend" )
Roc: ( grunting and holding her hips steady ) dang stop moving
Violet: ( stops completely and lays down পরবর্তি to him)
Roc: what is it
Violet: I'm tired and I need a ঝরনা
Roc: ok
Violet: can I stay the night
Roc: of course babe
Violet: ( kisses him and goes in to the bathroom )
Roc: ( waits for her to get in the ঝরনা , than goes in)

In the bathroom
Violet: ( গান গাওয়া this and like this link )
Roc: (tiptoeing in the ঝরনা with violet)
Violet:( still singing...
continue reading...