মাইন্ডলেস বিহেভিয়র Club
যোগদান
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
 রশ্মি রশ্মি :)
ছবি
মাইন্ডলেস বিহেভিয়র
রশ্মি রশ্মি
হাঃ হাঃ হাঃ
added by zaka1ya
added by rayray123girl
Source: mrsrayray
added by brooklynhugle
added by im4evrmindless
added by Corinne_MB
added by jamilia
Prince: no we can't do that
Roc: Then what are we gonna do???
Prince: Do it without Ray
Mary: But it won't be the same
Makailah: I agree with Mary it's not the same
Prod: Well i talked to Keisha she ব্যক্ত it's risky
Justin: But আপনি have no other choice
Ray: *looks really sad*
Makailah: রশ্মি what's wrong?
Ray: i feel like im letting ALL my অনুরাগী down
Makailah: DON'T worry your making a good choice
Ray: *smiles really hard* yeah i guess your right
Makailah: *blushes* hehehehe
Mary: *gets jelous* we're all right YAY!
Diggy: Mary what's wrong?
Mary: *about to cry* Nothing, Nothing at all
Alana: *hugs mary* Girl you...
continue reading...
নমস্কার sorry it took me soooooooo long to post this my computer was messing up so im going to make this one long n today is my birthday ahhhhhhhhh im 14 bitches হাঃ হাঃ হাঃ jk well bak to the story

still at dance class
mr.dd:r these boys going to be dancing with yall n the show
me:nawww th-(GCO)
girlz:yea they r
me:ugg
mr:dd:ok now this is how its goin own boys yall dance first then nas n breezy then yall 2 ok
us:ok
mr.dd:now go boys go*plays music*
they dance like this link
us:woo woo go sexy
they stop now nas n breezys dance like this link
us:go go go do that dance lol
they stop then me n kay go
we dance like this...
continue reading...
added by prettyhurts
Source: it me
added by serintyjones
added by MB4L
added by sweetmuffin298
this was so awsome!!!!!!!!!!
video
mb
FOLLOW ME AND ILL FOLLOW BACK
video
মাইন্ডলেস বিহেভিয়র
princeton
prodigy
রশ্মি রশ্মি
rocroyal
mb
added by tooooprettybri
added by liljadagosohard