এই প্রশ্নের উত্তর দিন

যেভাবে খুশী প্রশ্ন

OMG!

I just got my ears pierced. Do আপনি have your ears pierced?
 grahamgirl2 posted বছরখানেক আগে
next question »

যেভাবে খুশী উত্তর

r-pattz said:
Uh-huh. Though I very rarely wear earrings. But I really want an industrial piercing. :3
select as best answer
 Uh-huh. Though I very rarely wear earrings. But I really want an industrial piercing. :3
posted বছরখানেক আগে 
*
cool
grahamgirl2 posted বছরখানেক আগে
*
OW.
cudambercam13 posted বছরখানেক আগে
*
o_o*walk away crying*
invader4life posted বছরখানেক আগে
LUV_4_BIEBER said:
Yeah, i got mine done when i was 18 months old :) Im wearing a black stud, a diamond stud, ans a girly skull in শীর্ষ part

select as best answer
posted বছরখানেক আগে 
*
wow! only 18 monthes?!
grahamgirl2 posted বছরখানেক আগে
*
Yeah!
LUV_4_BIEBER posted বছরখানেক আগে
cudambercam13 said:
Nope...I have a very low pain tolerance. lol
select as best answer
posted বছরখানেক আগে 
*
I didn cry and mine were done when i was a baby
LUV_4_BIEBER posted বছরখানেক আগে
*
হাঃ হাঃ হাঃ
grahamgirl2 posted বছরখানেক আগে
*
But it still hurts. And how far did they go when they pierces your ears because it seems like they pushed the needle too far in and it went into your brain and destroyed the cortex that helps আপনি spell.
cudambercam13 posted বছরখানেক আগে
xxXsk8trXxx said:
I did, but I took my earrings out a while ago. I'm thinking of repiercing my ears...
select as best answer
posted বছরখানেক আগে 
*
yeah, I got mine repierced
grahamgirl2 posted বছরখানেক আগে
LinaHarrow said:
I did.
I let them close.
select as best answer
posted বছরখানেক আগে 
*
Ever gonna re-pierce them?
r-pattz posted বছরখানেক আগে
*
Eh, not in the near future. I might change my mind later on though.
LinaHarrow posted বছরখানেক আগে
tellymaster said:
No. It looks painful and I have a low pain tolerance.
select as best answer
posted বছরখানেক আগে 
Duncan-superfan said:
Yes.
select as best answer
posted বছরখানেক আগে 
invadercalliope said:
yep
lip
ears
belly button

select as best answer
posted বছরখানেক আগে 
dogsroc07 said:
yeah i do but i got mine done twice becuase they closed up when i didnt where the earings that much.
select as best answer
posted বছরখানেক আগে 
TotalDramaChick said:
Yeah. I got mine when i was 3 months old. My mom had to hold me down. Lol. I had to ask my mom she ব্যক্ত 3 monthss.:3
select as best answer
posted বছরখানেক আগে 
next question »