What is the meaning of your name? :D

Mine is Nagisa
Meaning > The seashore
And same name as my fav জীবন্ত character
 What is the meaning of your name? :D
*
So like ur real name is Nagisa? That sounds pretty cool, xD
ravissa posted বছরখানেক আগে
*
Yup
SelenicSoul7 posted বছরখানেক আগে
*
wow, that's awesome, xD.
ravissa posted বছরখানেক আগে
*
Having an জীবন্ত character's name <3
ravissa posted বছরখানেক আগে
 SelenicSoul7 posted বছরখানেক আগে
next question »

Ravissa <3 উত্তর

ravissa said:
Well my real full name is pretty damn long, so I'll go with my user name Ravissa.

I invented it cuz in french (Yeah I speak french too btw) Ravissante mean Gorgeous (or Beautiful), so I just cut it to give it a seductive ring to it, also kindda noble queen-like and got up Ravissa, xD.

For my "Real" name well it's really long but since I have 3 names, my first name is pretty short, it's Jade. Jade is a green presious stone, very জনপ্রিয় in China, xD. ever though of the Jade Dragon! Well Yeah! xD

Also I have been told there was a Jade in the tales of Abiss, here is a picture (I think, but I'm not sure since I never watched Tales of Abyss befor, lolZ)

PS : My real name is Chelby-Jade Coralie Balthazar but no use looking for it on ফেসবুক though cuz I don't go দ্বারা that name xP. And yeah it is really long I know -_-.
select as best answer
 Well my real full name is pretty damn long, so I'll go with my user name Ravissa. I invented it cuz in french (Yeah I speak french too btw) Ravissante mean Gorgeous (or Beautiful), so I just cut it to give it a seductive ring to it, also kindda noble queen-like and got up Ravissa, xD. For my "Real" name well it's really long but since I have 3 names, my first name is pretty short, it's Jade. Jade is a green presious stone, very জনপ্রিয় in China, xD. ever though of the Jade Dragon! Well Yeah! xD Also I have been told there was a Jade in the tales of Abiss, here is a picture (I think, but I'm not sure since I never watched Tales of Abyss befor, lolZ) PS : My real name is Chelby-Jade Coralie Balthazar but no use looking for it on ফেসবুক though cuz I don't go দ্বারা that name xP. And yeah it is really long I know -_-.
posted বছরখানেক আগে 
Sinna_Hime_chan said:
Sinna : Sina অথবা Senna (also depending on Chinese অথবা Japanese typical spellings)
Means: Blessed (shortened - means thousand)
select as best answer
 [b]Sinna[/b] : Sina অথবা Senna (also depending on Chinese অথবা Japanese typical spellings) Means: [b]Blessed[/b] (shortened - means thousand)
posted বছরখানেক আগে 
*
Nice meaning <3 <3 <3
SelenicSoul7 posted বছরখানেক আগে
*
প্রণয় the photo... who is it?
SelenicSoul7 posted বছরখানেক আগে
*
Thank you.. it could be a LOT worse, lol. She is a model this artist uses a lot for his work.
Sinna_Hime_chan posted বছরখানেক আগে
TheLefteris24 said:
I Have Two Names:
1.Eleftherios Which In Greek Is The Male Equivalent Of ''Freedom'' And
2.Theodosios Which I Guess Is Really Close To ''God Giving'' !!!!
select as best answer
posted বছরখানেক আগে 
Windwakerguy430 said:
Well, my name Nick, originates from my mothers Irish side, and Nick means People's triumph
select as best answer
posted বছরখানেক আগে 
Marion18 said:
My name is Marion (;
Meaning> wished-for child,rebellion, তিক্ত
select as best answer
posted বছরখানেক আগে 
next question »