Forever a Gamer Wall

Next Previous

·1-2 মধ্যে 2 দেওয়ালে লিপিভুক্ত বিষয় দেখাচ্ছে

zzz
Gokucat ব্যক্ত …
Yeah....this might as well just be a private place to chat পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
NothingButNerd মতামত প্রদত্ত…
হাঃ হাঃ হাঃ বছরখানেক আগে
DemonGamer1996 মতামত প্রদত্ত…
Yep, it's a ghost অনুরাগী page. Thought I was gonna work hard on it. But, I don't have enough patience. So ব্যক্ত I'll wait a couple of months and see how's it going .Hasn't change much. বছরখানেক আগে
hmmm
DemonGamer1996 ব্যক্ত …
New club I just made. Hope everyone enjoys...I'll try to be as active as I can... পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
DemonGamer1996 মতামত প্রদত্ত…
Yea I take that back...I am not gonna be as active as I thought. Getting people to যোগদান is hard as hell and seems pretty much pointless! বছরখানেক আগে
NothingButNerd মতামত প্রদত্ত…
Here, I'll help spread the word :) বছরখানেক আগে
DemonGamer1996 মতামত প্রদত্ত…
Nah it's cool. বছরখানেক আগে