স্বতস্ফূর্ত Wall

·411-420 মধ্যে 6736 দেওয়ালে লিপিভুক্ত বিষয় দেখাচ্ছে

cropper ব্যক্ত …
I was at school and I told this girl to go out of the classroom at break and say " I am a unicorn" she didn't know what it meant and people were giving her funny looks, I was having an ABSOLUTE laughing fit! LOL! :) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
HAAAAAAAA বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
I know right? I was like dying behind her back! she still doesn't know! hahahahhaha বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
thats so funny বছরখানেক আগে
cropper ব্যক্ত …
আপনি know what I think's really wierd? there are 18446 mambers here and only about 10 membes ever post anything! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
হাঃ হাঃ হাঃ that's because the 10 of us that post stuff are the cool fun ones lol!!! বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
yeah and we really care about glee, I like to keep up to তারিখ while স্বতস্ফূর্ত isn't on! বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
I swear loads of people have left. বছরখানেক আগে
heart
pkrebelde ব্যক্ত …
One আরো week. ONE আরো WEEK! (My Finchel হৃদয় beating fast) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
aggggggghhhhhh! I am freaking out! I প্রণয় glee, but I'm not sure I'm ready to see Klaine go to the nextt step, অথবা finchel either! বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
OMG November 1st is coming soon. Damn those sports games coming on and screwing up our "Glee"!!!! বছরখানেক আগে
klaine_forever মতামত প্রদত্ত…
NOOOOOO! IM AT CRAETIVE ARTS CAMP THEN বছরখানেক আগে
angry
Fuinn4lifey ব্যক্ত …
God i hate u Rachel আপনি screwed things up for fuinn, why dont আপনি just die asshole. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
I dislike Rachel but thats SO out of order. বছরখানেক আগে
pkrebelde মতামত প্রদত্ত…
Girl I deal with girls like আপনি every day... I run a very active Tumblr... and all I have to say to আপনি is: It sucks to be you, with all your hateness and if I may give আপনি an উপদেশ if I was আপনি I would stop watching স্বতস্ফূর্ত because নমস্কার GUESS WHAT?? Finchel is ENDGAME! বছরখানেক আগে
Crime-Drama-Bee মতামত প্রদত্ত…
Chill. Plus they're fictional characters and as disappointing as that is, it's true. Stop trolling. বছরখানেক আগে
iamfeebs123 ব্যক্ত …
☻/ღ˚ •。* ♥ ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥ ˚ • ★ *˚ .ღ 。
/▌*˛˚ღ •˚ ˚...just sprinkling a little স্বতস্ফূর্ত ..... ˚ ✰* ★
/ \ ˚. ★ *˛ ˚♥* ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ ♥ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
chriscolfer13 মতামত প্রদত্ত…
this is soo cutee! can u post this on my wall! please. i would প্রণয় it! thxx! বছরখানেক আগে
chriscolfer13 মতামত প্রদত্ত…
if u can! বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
Ok sure :) বছরখানেক আগে
laugh
ForsakenMoon19 ব্যক্ত …
OMG আপনি guys have to watch this new Chris Colfer interview with Conan its so friggan HILARIOUS!!!! ROTFL!!!!

link

Chris: (on his voice) "Everyone most thinks I'm like sucking on helium everywhere I go, I don't understand" lol!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
that is THE funniest thing I've EVER read! can I use this as my নীতিবাণী on my profile? বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
^Yah sure go right ahead lol! বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
thanks! বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 ব্যক্ত …
OMG It's my birthday,...Fanpop says.
হাঃ হাঃ হাঃ jk.
But I don't plan on doing anything special...just hanging out with আপনি guys. I might be gone for a little while today, but I'll be back. I leave in, like, 2 hours. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
^ Actually, I meant to say "anything big". আপনি guys are special, so...my mistake. :P বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
^You're the special one girl!!!! বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
Thank আপনি all so much :) বছরখানেক আগে
klaine_forever ব্যক্ত …
স্বতস্ফূর্ত wall, স্বতস্ফূর্ত দেওয়াল its so fun. YAY পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
klaine_forever মতামত প্রদত্ত…
sing with me বছরখানেক আগে
Char30 মতামত প্রদত্ত…
স্বতস্ফূর্ত wall, স্বতস্ফূর্ত দেওয়াল its so fun YAY!!! Im গান গাওয়া with আপনি xx বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
স্বতস্ফূর্ত wall, স্বতস্ফূর্ত দেওয়াল its so fun YAY. বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 ব্যক্ত …
So Lea Michele just took it upon herself to tweet to the entire world that her, Cory Monteith & Chris Colfer all had dreams about each other lastnight, causing the fandom to errupt with ridiculous accusations that the 3 of them were having sex dreams about each other! Like WTF is wrong with this chic?!?! I would never announce something like that to the whole world! Talk about invaision of privacy!!! I think Lea's obession with Cory and Chris is becoming dangerously unhealthy:/ পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
*mumbles to myself* Blabbermouth. বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
Lea shut up! বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
^Same here that is horrible and rude to do to someone, especially announcing these things on Twitter so the whole world can see!!!! Chris and Cory have been known to be very private people and wouldn't ever announce things this personal. Lea পোষ্ট হয়েছে something private and probably without their permission!!! বছরখানেক আগে
gilmoregirl1997 ব্যক্ত …
I miss Sam </3 পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
crazyd88 মতামত প্রদত্ত…
he is coming back :) বছরখানেক আগে
jagmin1993 ব্যক্ত …
So glad Quinn got out of that phase! Her voice was kind of irritating, like she was trying too hard to make her voice sound different lol. প্রণয় Santana! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Char30 ব্যক্ত …
If i cud i wud have Cory Monteith 4 breakfast, lunch, চা and SUPPER!!!!!! haha =D x পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
হাঃ হাঃ হাঃ and মিষ্টান্ন :D বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
Me too OH Yum!!!!! বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
@iMimsicles, for 365 days!!! :D বছরখানেক আগে
victoria7011 ব্যক্ত …
I প্রণয় MARK SALLING♥ And CORY MONTEITH♥ পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
AWWwww Cory my Frankenteen cutiepie lol!!!♥ বছরখানেক আগে
victoria7011 মতামত প্রদত্ত…
Lol!:) বছরখানেক আগে
victoria7011 মতামত প্রদত্ত…
:D বছরখানেক আগে
smile
Char30 ব্যক্ত …
I প্রণয় GLEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mainly Cory =D I WANNA MARRY HIM!!!!!!!! x
পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
ooohhhhh ForsakenMoon wants to marry him too, u got some tough competition! বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
Sophia Salling......... dont sound right. বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
Sophia...is that Mark's middle name অথবা is that a relative's name? বছরখানেক আগে
cropper ব্যক্ত …
not meaning 2 be a broken record but can somebody please post something? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
I'm gonna start my শীর্ষ Furt Reasons 2moro, still have to think of some really good ones I didn't post ok:) বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
cool! ^ বছরখানেক আগে
iamfeebs123 ব্যক্ত …
WHY CANT স্বতস্ফূর্ত BE ON NOW???! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
I dunno Ryan hates his অনুরাগী so he keeps them waiting I guess ! *jokes Ryan* বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
My friend told me, i'm pretty sure its for real, he could've picked anyone to annoy him but he picked........... HEATHER?! বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
But she's too nice, Ryan!!! বছরখানেক আগে
katiegleek ব্যক্ত …
‎8 আরো days until স্বতস্ফূর্ত is back on Fox!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
rlly? aghhhhhhhh yay!!!!! বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
YAY! বছরখানেক আগে
Crime-Drama-Bee মতামত প্রদত্ত…
I wish it was 1! :P বছরখানেক আগে
katiegleek মতামত প্রদত্ত…
i do 2 বছরখানেক আগে
wink
fetchgirl2366 ব্যক্ত …
I feel that there should be a holiday known as "National স্বতস্ফূর্ত Day", where everyone acts and/or dresses like their পছন্দ characters, watch all অথবা their পছন্দ episode of "Glee", and talk about the ups and downs of the series they found moving অথবা something like that. Someone should pass a law to have that happen. :) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
katiegleek মতামত প্রদত্ত…
i think they should 2 বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
that would be kinda embarassing though if ur fave character is a boy.. LOL! but I am so for it! বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
^ That could be like a স্বতস্ফূর্ত birthday অথবা something like that. বছরখানেক আগে
mangie1995 ব্যক্ত …
I think I just added a whole new type of drunk for Finn to add to his list; apparently I'm a clingy needy, slutty, bitchy and happy drunk. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
really? im a weepy drunk like santana বছরখানেক আগে
mangie1995 মতামত প্রদত্ত…
I apparently spent last night snogging three যেভাবে খুশী guys and a girl one of which I was apparently particuarlly attached to, I also mercilessly insulted my friend and found everything I ব্যক্ত absolutely hilarious, I also woke up with a ton of phone numbers. বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
no changed my mind I'm also a happy drunk! বছরখানেক আগে
iamfeebs123 ব্যক্ত …
What was your favourite: Duet [] solo [] character [] storyline [] episode [] group number [] পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
duet : Sing! দ্বারা Mike and Tina, solo: I want to hold your hand দ্বারা Kurt, character: Santana, Storyline: the pregnancy scandal, episode: Season 1- Funk Season 2- Rumors, Group number- Jump :) বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
@iamfeebs123 হাঃ হাঃ হাঃ I did this as a countdown for the Season 3 opener. বছরখানেক আগে
ElenaSaysOHYEAH মতামত প্রদত্ত…
(1.) Duet: For Good (Rachel & Kurt) (2.) Solo: Don't Rain On My Parade (Rachel) (3.) Character: Rachel (4.) Story Line: Anything Finchel, Klaine, অথবা Brittana (5.) Episode: Laryngitis (S1Ep18) (6.) Group Number: Don't Stop Believing বছরখানেক আগে
iamfeebs123 ব্যক্ত …
it's যেভাবে খুশী প্রশ্ন time, have brit & puck been out? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
katiegleek মতামত প্রদত্ত…
it says in the frist ep of s3 that they had sex i think বছরখানেক আগে
ninjacupcake88 মতামত প্রদত্ত…
It has been implied that they had a sexual relationship, I'm not sure if there was anything more. বছরখানেক আগে
iamfeebs123 ব্যক্ত …
Dear Lea, not that আপনি are going to read this but please please pleaseeeeee do NOT get a nose job অথবা surgery অথবা whatever the hell your planning on doing, your a really pretty girl dont mess yourself up, girls on here completely admire you, and the reason that is because আপনি dont force yourslef into being a size 6, আপনি dont mess with your face, আপনি like yourself how আপনি are and that's also why I like you, now i dont know what RM has ব্যক্ত and i dont care what RM has ব্যক্ত but please stay normal. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
katiegleek মতামত প্রদত্ত…
she looks beautiful as she is বছরখানেক আগে
Crime-Drama-Bee মতামত প্রদত্ত…
She's planning to get surgery? I thought she ব্যক্ত she would never consider giving in to that anymore! She's beautiful. :( বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
I read it off some blog, dont know if its true বছরখানেক আগে
smile
fetchgirl2366 ব্যক্ত …
নমস্কার guys!!! Chapter Five is up!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
big smile
fetchgirl2366 ব্যক্ত …
OMG I have the Cheerios uniform!!!!! *SUPER SMILEY FACE* পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
ElenaSaysOHYEAH মতামত প্রদত্ত…
Are আপনি gonna be a Cheerio for Halloween!?!? Same here! I got mine yesterday! SO happy. (: বছরখানেক আগে
ElenaSaysOHYEAH মতামত প্রদত্ত…
Except, instead of it saying "WMHS", mine says "Glee Club". I thought that was clever! (: বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
^ That's the same thing I ব্যক্ত when I first saw it. But hopefully, you'll get it soon. ;) বছরখানেক আগে
pokemon-fighter ব্যক্ত …
নমস্কার honeys it's me !!!!! So I justthought I would দিন how much I'm in প্রণয় with Blaine !! He is such a role model to me as a gay guy I think that he helps me grow courage and make me feel good about myself !!! GO BLAINE !!! So ya but Kurt on the other hand !! Oh honeys don't get me started on kurtthis gilt justthinks he can go around being gay all the time like ummm no Kurt go straight it's the better way to be and like Kurt sucks he sucks so much I hatethe gays zoo much which is why ihate Kurt পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
pokemon-fighter মতামত প্রদত্ত…
He just is gay and like who likes them !! Not me he can go live in the rainbows like bye bye Kurt go b gay somewhere else !!! Wow so Kurt supporters suuckk tool much but Blaine is amazing and being gay is okay !! BE PROUD OF WHONYOU ARE GAY IS OKAY !!! I hate Kurt and his gayness I HATE KURT NO GAY NO WAY বছরখানেক আগে
OceanCoast মতামত প্রদত্ত…
I'm confused দ্বারা about 95% of what আপনি wrote. There are all different types of gay people, ranging from quietly reserved, to the flaming unicorn riding variety. Kurt deserves just as much respect as আপনি seem to be giving to Blaine. বছরখানেক আগে
imteamedward মতামত প্রদত্ত…
u change ur mind like adain and again but thats what u can do as u can বছরখানেক আগে
crying
delena94 ব্যক্ত …
i miss স্বতস্ফূর্ত so much:((((((((((
পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
ya i know :( বছরখানেক আগে
jamesishot18 মতামত প্রদত্ত…
its comeing on in november no worries বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
:) বছরখানেক আগে
surprise
sshannahmontana ব্যক্ত …
In this conversation,includes Mark,Dianna and Lea.
Mark:Hey Lea do u think Dianna is hot.
Lea:Yeah!She is but why did u say that?
Mark:Oh come on i think she is pretty,cute and adorable.
Lea:OK!Let's stop right now i am a little bit jealous now.
Dianna:Hey what r u guys talking about.
Lea:Nothing we were just talking about how cute i am.
Dianna:Yeah আপনি look like a weird old lady right now with your clothes.
All of the people laughed at Lea.Finn smiled to cheer up Lea. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
jamesishot18 মতামত প্রদত্ত…
i dont get it বছরখানেক আগে
sshannahmontana মতামত প্রদত্ত…
maybe আপনি will get it later বছরখানেক আগে
keke15422 মতামত প্রদত্ত…
hi বছরখানেক আগে
ElenaSaysOHYEAH মতামত প্রদত্ত…
I'm confused.... Was this a Rachel, Puck, Quinn convo? 'Cause আপনি ব্যক্ত Finn instead of Cory. অথবা was this actually Lea, Dianna, and Mark? Where did আপনি see this.....? বছরখানেক আগে
tongue
ForsakenMoon19 ব্যক্ত …
I'm just gonna come out and say it, I think Lea is being really annoying and unprofessional spilling all those spoilers in order to reel back in the audience!!! Cory seems to be the only person in this entire cast able to keep his mouth shut and the only time he spilled was when they told him to নিশ্চিত Finchel sex!! Someone needs to tell her to shut up and allow the rest of us (who still care) be surprised! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
victoria7011 মতামত প্রদত্ত…
What about Mark Salling?Does he keep his mouth shut? বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
^I know, it makes me ill just thinking about it:/ বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
yeah and Klaine is loosing the V too! বছরখানেক আগে
iamfeebs123 ব্যক্ত …
I'm the only one online :( পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
iamfeebs123 ব্যক্ত …
Possibly the cutest thing i've seen since my best বন্ধু new puppy:
<3

link

পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
iamfeebs123 ব্যক্ত …
What?! seriously! Lea had plastic surgery??? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
she did?!?! Ewww বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
I'm kinda shocked বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
Recently বছরখানেক আগে
big smile
fetchgirl2366 ব্যক্ত …
link

Nominate "Glee" in the People's Choice Awards!!! Voting starts November 8th!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
Omg বছরখানেক আগে
victoria7011 মতামত প্রদত্ত…
Sure will.x বছরখানেক আগে
victoria7011 মতামত প্রদত্ত…
Done.. বছরখানেক আগে
laugh
sshannahmontana ব্যক্ত …
I wanna tell another thing about Ryan.
Dianna:Can আপনি give me আরো story lines please?
Ryan:Nope.
Mike:Why? I think she deserves it.
Ryan:Never!What i ব্যক্ত is i said.
Dianna:Plz i really can try আপনি have already fired Chord.
Ryan:Oh!Please he quit himself.I cannot do anything to do.
Mike:I agree with Dianna.
Ryan:I am the director and i can to anything i like.
Everyone in the স্বতস্ফূর্ত Club started throwing all of the dumps over Ryan.
And he surrender. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
Lovin it! বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
হাঃ হাঃ হাঃ yes!!! Dianna deserves more!!! I agree with you. :) বছরখানেক আগে
victoria7011 মতামত প্রদত্ত…
হাঃ হাঃ হাঃ বছরখানেক আগে
iamfeebs123 ব্যক্ত …
i think Rachel should grow out her bangs, in season one she looked pretty without them, the bangs suit her i just want it normal again পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
yeah I agree বছরখানেক আগে
ElenaSaysOHYEAH মতামত প্রদত্ত…
Her season 1 hair was beautiful. I loved the length of it! Buuut, her bangs make her fierce. I প্রণয় her hair either way, lol. (: বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
Oh, dont get me wrong i LIKED the bangs i just want to see it normal again :) বছরখানেক আগে
katiegleek ব্যক্ত …
does anyone have Glee: Encore?
I think i want it for বড়দিন but i want somebody opion. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
isnt it just a thing were they প্রদর্শনী all the songs স্বতস্ফূর্ত did? বছরখানেক আগে
katiegleek মতামত প্রদত্ত…
i think so বছরখানেক আগে
meh
sshannahmontana ব্যক্ত …
This is my suggestions to Ryan.
Me:Can আপনি hired Chord Overstreet back?
Ryan:No,young lady i cannot help with that he has left.
Me:Why?
Ryan:I don't know he has quit.
Me:But he made a cute couple with Quinn.
All the Sam audience:We want Sam back.We want Sam back.We want Sam back.
And at last they started carrying Ryan and put him in the dumpster.
If Ryan ever reads it i mean i didn't really mean to write it.I just want Sam back in Glee.Plz help. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
I hope a garbage truck comes and crushes him to death. বছরখানেক আগে
sshannahmontana মতামত প্রদত্ত…
yeah বছরখানেক আগে
sshannahmontana মতামত প্রদত্ত…
I think he is back now that's wonderful বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 ব্যক্ত …
What I'd say to my পছন্দ actors/actresses (PART 3):

JENNA: Even though your character doesn't have much in the series, আপনি have a lot in your "Glee" life, and I প্রণয় it.
MIKE: You're, like, the best boy dancer on "Glee". And I like your গান গাওয়া voice. :)
DARREN: You're really hot and your character on "Glee" is really cool. :)
MATTHEW: I've heard about your album, and I think you'll become something really big as well.
JANE: I've known আপনি for the longest, and you're really cool to me. :) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
smile
fetchgirl2366 ব্যক্ত …
What I'd say to my পছন্দ actors/actresses (PART 2):

MARK: You're funny, hot, and sensational. I think you, Cory, Kevin, and Chris are equally awesome.
NAYA: I've seen a couple of clips with আপনি in earlier works, and you're pretty awesome and talented.
AMBER: আপনি have a lot of soul. I think you'll be the পরবর্তি shining star.
HEATHER: I প্রণয় your dancing, singing, and one-liners. আপনি have the funniest character on "Glee". Great job!
KEVIN: I think you're a really cool and cute. You're so cool. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
smile
fetchgirl2366 ব্যক্ত …
I never been to a স্বতস্ফূর্ত concert. But if I did, I'd say this to my পছন্দ actors/actresses (PART 1):

CORY: You're such a cute and awesome actor. Never change anything about yourself, even your personality.
DIANNA: I can't imagine anyone else playing your role on "Glee". I hope to see আপনি in আরো projects in the future. :)
CHRIS: আপনি convince people that it's okay to be gay. Plus, you're pretty funny and a great singer.
LEA: Your performances in Broadway really paid off. Nice going, girl! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Crime-Drama-Bee মতামত প্রদত্ত…
Definately for all মতামত in all 3 parts! বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
Thanks :) বছরখানেক আগে
big smile
ForsakenMoon19 ব্যক্ত …
YAY Lea tweeted that Cory and Chris are shooting some scenes together!!!!!!!!!!!!! SOOOOOOO FRIGGAN HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
Great! :D বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
Let's hope we get some real good scenes between them:) বছরখানেক আগে
victoria7011 মতামত প্রদত্ত…
YEY বছরখানেক আগে
wink
ForsakenMoon19 ব্যক্ত …
I'm about to post 2 Klaine প্রতীকী on my পরিলেখ for a friend, please don't copy অথবা take them as they're requests. Thank you! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
angry
iamfeebs123 ব্যক্ত …
Ok, im NOT a অনুরাগী of finchel, but i do প্রণয় dammit janet, its catchy dammit! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
হাঃ হাঃ হাঃ thanks sista u got that song in my head! I প্রণয় sweet transvestite! বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
হাঃ হাঃ হাঃ I প্রণয় the video! বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
And i প্রণয় sceince fiction double feature :) বছরখানেক আগে
iamfeebs123 ব্যক্ত …
link
Until 0:12 if আপনি dont cry i reckon you've got a হৃদয় of glass. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
I'm not allowed on ইউটিউব could আপনি post it here though? বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
How come? sure anyway :) বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
coolio! বছরখানেক আগে
hmmm
iamfeebs123 ব্যক্ত …
Can i get some উপদেশ on my prom dress পরবর্তি year, its AGES away but i'm an early planner, I'm short i have long brown hair and im extremely pale, so what dress would আপনি reccomend? :/ পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
maybe a pale পরাকাষ্ঠা অথবা yellow. If আপনি are a tomboy maybe red. বছরখানেক আগে
Crime-Drama-Bee মতামত প্রদত্ত…
Of course আপনি will. Even আরো than now! বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
I have hazel eyes বছরখানেক আগে
cropper ব্যক্ত …
can somebody please post something new and interesting? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
Ok, নমস্কার guys? হাঃ হাঃ হাঃ বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
feebs! নমস্কার sista! howz it goin? বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
Unless your into dancing অথবা গান গাওয়া i'd write a fashoin mag! বছরখানেক আগে
kiss
pkrebelde ব্যক্ত …
So does that promo picture mean Rachel gets to be Maria?? Oh my Blainchel/Learren heart!! jsbdsldhbcajdvca পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
Yeah i think so বছরখানেক আগে
ratava123 মতামত প্রদত্ত…
:D pkrebelde we like the same exact ships. <3 বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
Klaine 4evssssss বছরখানেক আগে
big smile
ForsakenMoon19 ব্যক্ত …
Did anyone see the new promotional ছবি of Finn hugging Brittany?!?!? Cutest damn thing ever!!!! I'm so jealous of her, I wish those were my arms around that adorable Frankenteen teddybear!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
I thought আপনি didnt like finn and brittany as a couple? and i know ADORRRRRRRABLE FINNYBEAR বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
ya XD বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
Hhahaaaaaaaaaa বছরখানেক আগে
iamfeebs123 ব্যক্ত …
So i came প্রথমপাতা from school, and saw my mom watching a স্বতস্ফূর্ত episode (Rumors if আপনি want to be exact!) and i just thought... my moms a gleek is that good অথবা bad? :) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
I dunno, at my school my headmaster made স্বতস্ফূর্ত uncool! he was talking about saftey *the talk* and how quinn and pucks সরানো was bad! I'm cringing just thinking about it! বছরখানেক আগে
Piercesfan মতামত প্রদত্ত…
My mum's a gleek! My dad's is kind of a gleek! And my sister is a huge gleek like me! My Gleek family! :D বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
how cool ^ :D বছরখানেক আগে
heart
ForsakenMoon19 ব্যক্ত …
I haven't talked about these two as much but I'm gonna do a post for them on here anyway! WE need to প্রদর্শনী some প্রণয় towards the awesome friendship between Cory Monteith and Chris Colfer! Common guys, they're the two actual underdogs of the cast and two inspirations because of what they went through as teenagers to get where they are now. THUMBS UP for this amazing bromance!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
*thumbs up* বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
yeah বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
:) বছরখানেক আগে
heart
Crime-Drama-Bee ব্যক্ত …
I swear I've had the catchy chords in Fix আপনি stuck in my head 2 days straight! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
ikr :D বছরখানেক আগে
big smile
iamfeebs123 ব্যক্ত …
It might only be me cos ive never heard of her until today, BUT WHO KNOWS CROPPER? if আপনি dont get to know her! shes awesome, kind and were freakily alike! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
OMG thanks hun! your amazing too! though it's true we are scarily alike how cool? বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
kk আগুন away! বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
Maybe a blue dress like Quinn's? বছরখানেক আগে
cropper ব্যক্ত …
does anyone like Mercedes new attitude? she's got way too full of attitude I think! she's still great but she needs to quieten down! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
I can't hate her I actually understand where she's coming from, think about it: Rachel pretty much over shadows her and in her mind is taking away everything she cares about like a chance to be in a musical and her best friend Kurt. I can really relate to Mercedes in the sense that I had a best friend and then someone close to both of us came between us along with other people to the point where we no longer talk anymore:( বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
@iamfeebs123, আপনি know, I don't get why they hate them so much. I think they're cute, too. বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
:) ikr xxx বছরখানেক আগে
iamfeebs123 ব্যক্ত …
I havent been on this spot for a while clearly because of bullies, this is getting WAY out of hand, im getting death threats and being told if i dont leave this spot, there going to cyber bully chris and cory so much on twitter that theyll cry. There Sick horrid maniacs but they scare me a little. I nearly cried yesterday because of some hate on twitter about me... :(
পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
god been there! still am there! on Fcaebook people calling me horrid names! but I won't bully u here and I'm sure all the other স্বতস্ফূর্ত fanpops won't too! how can somebody cyber bully chris? he's the sweetest kindest guy ever and cory? he's great they don't know what they're talkin about! বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
WE can be the স্বতস্ফূর্ত version on the "None-Judging-Breakfastclub" (mangie1995 mentioned this before lol). বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
Ha, thats so funy! বছরখানেক আগে
angry
iamfeebs123 ব্যক্ত …
FINN স্নেহ চুম্বন BRITTANY?! HELL TO THE NIZZY NAH. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
Yuck!!! I want to vomit on RM right now!!! বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
^ Exactly what I said...about 5 মিনিট ago, I think. বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
Ikr! Artie to Puck, Puck to Kurt, Kurt to finn.... Brittany please. I feel bad enough knowing আপনি want die when one বৃক্ষ পাহাড় ends but dont give me an excuse to not like আপনি that much... বছরখানেক আগে
wink
ForsakenMoon19 ব্যক্ত …
নমস্কার guys my Cory & Chris spot now has 81 অনুরাগী and we're trying to get to 100, anyone else here interested in joining?

link পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
sure I'll join! :) বছরখানেক আগে
victoria7011 মতামত প্রদত্ত…
Joined already.x বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
JOINED :D বছরখানেক আগে
sad
victoria7011 ব্যক্ত …
Im sorry for making hot অথবা not picks.I just wanted to see if people thought the characters were hot অথবা not!:'( পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
don't be sorry babe, we've all done it at some point and don't think I was attacking আপনি okay. I jus thought since I was seeing them alot and it bothered me because we all have different tastes. I'm আরো attracted to guys who have awesome personalities, are very talented and are funny and sweet. I don't think we should be looking at any of these স্বতস্ফূর্ত stars based soley on appearance because really they're not মডেল সমাহার but most of them have something better than what vogue cover মডেল সমাহার have:) বছরখানেক আগে
victoria7011 মতামত প্রদত্ত…
:) aww ok thanks.x বছরখানেক আগে
victoria7011 মতামত প্রদত্ত…
Ok.thank আপনি all.x বছরখানেক আগে
mischievous
fetchgirl2366 ব্যক্ত …
Ryan: I just like to say that I'm happy with the way the প্রদর্শনী turned out.
ForsakenMoon19 (hope আপনি don't mind if I used আপনি in this): Hey, what about Finn Hudson? He needs আরো storylines, if আপনি hadn't noticed!!!
Mangie1995 (hope আপনি don't mind if I used আপনি in this): Yeah, make Cory have more!!!
Me: I agree with them!!
Ryan: I'm not planning to do that at all at the moment. I don't plan to make আরো changes yet.
*Everyone throws tomatoes and eggs* পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
mangie1995 মতামত প্রদত্ত…
haha, this is so funny, I can honestly imagine this happening and of course I don't mind আপনি used me in this, in fact I'm thrilled that আপনি did! :D বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
I don't mind at all this is great!!! I would give anything just to pull a Jesse St. James on Ryan and make breakfast on his head lol!!!! বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
@mangie1995 and @ForsakenMoon19, I'm glad. P.S., I like to see Jesse mess him all up হাঃ হাঃ হাঃ :D বছরখানেক আগে
sshannahmontana মতামত প্রদত্ত…
I প্রণয় that thing it is so funny.You are right. বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 ব্যক্ত …
I just wanna say, and not to দুশ্চরিত্রা at people individually, but can we stop with the "Hot অথবা Not" polls? I just don't think its right, people shouldn't be noticed just দ্বারা looks alone there's আরো than that (say talent) and everyone has a different type but we don't need to go around calling people "ugly". Do আপনি want to know what real ugliness to me is? No personality অথবা someone making a conscious choice to hurt someone. So I go on about people like Cory but his appearance isn't what I focus on. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
delena94 মতামত প্রদত্ত…
^agree:) বছরখানেক আগে
pkrebelde মতামত প্রদত্ত…
Finally I agree with something! I'm trying to keep up with my a-z মতামত but I just don't have time so for now it shall be continued haha বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
there dumb arent they? বছরখানেক আগে
rainy
fetchgirl2366 ব্যক্ত …
Ian: How do আপনি think this script looks?
Brad: Interesting.
Ryan: Okay...but take that Finn line out. There's something in the other storyline I want to add.
Me: আপনি know, you're a whole bunch of sh*t, আপনি know that? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
mangie1995 মতামত প্রদত্ত…
lmao! this is soooo true! বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
হাঃ হাঃ হাঃ AWESOME!!!! I can totally picture this!! বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
It should be entitled "Behind the 'Glee': The Hellraiser". হাঃ হাঃ হাঃ :D বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 ব্যক্ত …
I feel that New Directions should sing "Mad World" (just to see the difference between that and "The স্বতস্ফূর্ত Project" version). পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
heart
pkrebelde ব্যক্ত …
I can't wait for the Finchel duet!!! It's killing me so bad আপনি guys like today at work (I work at a বিশ্ববিদ্যালয় Starbucks) all we did was talk about the whole scene. & my friend was like "It would be amazing if Finn was the ONLY one গান গাওয়া like 'Without You' দ্বারা উশের অথবা something amazing like that to Rachel while they get it on" and I started crying and YEA. I'm SO FUCKING EXCITED!!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
cool
ForsakenMoon19 ব্যক্ত …
So অনুরাগী of Cory Monteith are called the "Montourage" which i'm a proud member of! Who here is with me, are আপনি a Montourage fangirl অথবা guy?? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
mangie1995 মতামত প্রদত্ত…
I'm with you! :D বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
Awesome!!!!! :) বছরখানেক আগে
iMimsicles মতামত প্রদত্ত…
MEEEEE!!! বছরখানেক আগে
tinkerbell_cate মতামত প্রদত্ত…
definatly with আপনি :) বছরখানেক আগে
surprise
delena94 ব্যক্ত …
spoilers
Finn is going to চুম্বন brittany
wth................................... পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
HOLD THE HELL UP!!! Is this real অথবা something made up. 'Cause this is just insane. They're perfect for different people. Brittany has Santana (or Artie) and Finn has Rachel. Why would they do that? বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
HELL THE THE NIZZY NAH. বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
^ We know. It's preposterous (or however আপনি spell it). বছরখানেক আগে
mangie1995 ব্যক্ত …
My শীর্ষ ten স্বতস্ফূর্ত actors;

1.Cory Monteith
2.Darren Criss
3.Chris Colfer
4.Dianna Agron
5.Mark Salling
6.Naya Rivera
7.Heather Morris
8.Jane Lynch
9.Amber Riley
10.Matt Morrison পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
Cory, Chris and Dianna are my শীর্ষ actors:) বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
^ Agreed, and I also like Naya and Heather বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
Agreeeeeeeed :) বছরখানেক আগে
big smile
ForsakenMoon19 ব্যক্ত …
The Strombo interview lastnight was one of the BEST Cory interviews ever!!!! He was so incredible lastnight and really beared his হৃদয় and soul! He is truly an amazing and inspirational human being! I don’t think I could প্রণয় and respect this guy anymore than I do now! EVERYONE (Glee fans) AND EVERY MONTOURAGE অনুরাগী NEEDS TO SEE THIS INTERVIEW!!! I'm gonna post the link so আপনি all can really see this guy!

link পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
delena94 মতামত প্রদত্ত…
omg i প্রণয় him!!!!!!!!!!!!!! বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
I know me too!!!!!!!!! বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
^I know he was so incredible telling it like it was! I'm so proud of him and proud to also be Canadian!:) বছরখানেক আগে
cropper ব্যক্ত …
just watched the NY episode (again) how did artie (Kevin) not fall in the ফোয়ারা when গান গাওয়া the NY song? I mean that ফোয়ারা must have been slippy..... পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
katiegleek মতামত প্রদত্ত…
হাঃ হাঃ হাঃ i know বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
Pha! ikr বছরখানেক আগে
cropper ব্যক্ত …
which guy do আপনি honestly think has the best voice in Glee? পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
WoohooXD মতামত প্রদত্ত…
Really প্রণয় Pucks voice I gotta say, it's awesome :) বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
Darren, cory অথবা chris <3:) বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
^I agree definitely Cory and Chris, though I do like Kevin as well:) বছরখানেক আগে
cropper ব্যক্ত …
badly missing Glee! Isn't on again 4 weeks, already feels like a million years since the last episode!!!! I need আরো স্বতস্ফূর্ত to distract from the fact that it won't be on 4 ages! luckily I have all the DVD'S!!! so I can watch it over and over! I have watched them so many times I know each episode almost word perfect! God bring the স্বতস্ফূর্ত back! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
worried
fetchgirl2366 ব্যক্ত …
link

All Cory/Finn fans, if আপনি already saw this, fine. If not, then you'll be in for something upsetting. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Crime-Drama-Bee মতামত প্রদত্ত…
I don't get it- they're saying it was a fabricated source...? বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
I knew about this before which makes me sadder:( বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
^ You're right. It's like their turning him into some kid পরবর্তি door অথবা something. বছরখানেক আগে
pink-bookworm ব্যক্ত …
Grr why isn't স্বতস্ফূর্ত on I see two episodes then they don't put any আরো on what's the go with that grr পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
I know right?!!! they should have আরো স্বতস্ফূর্ত b4 breaking! বছরখানেক আগে
pink-bookworm মতামত প্রদত্ত…
Yeac they should now we have to wait till November I think বছরখানেক আগে
smile
Peachy207 ব্যক্ত …
স্বতস্ফূর্ত পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Piercesfan মতামত প্রদত্ত…
yayy! বছরখানেক আগে
crying
pkrebelde ব্যক্ত …
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! The new promo! The new promo!!! My Finchel হৃদয় can't take it!!! I'm dying here!! sjkhwdjfBWDJFH AHHH can't breath!!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
reddooralways মতামত প্রদত্ত…
I know! I can't wait বছরখানেক আগে
ratava123 মতামত প্রদত্ত…
I KNOOOOW! <3 <3 বছরখানেক আগে
crying
ForsakenMoon19 ব্যক্ত …
Sammy is coming back and Finn is gonna remain a shadow, sorry I can't be happy at all... I প্রণয় Chord but not nearly as much as Cory:( পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
Sorry Cory's not প্রদর্শিত হচ্ছে as much...I really want him to be shown more, though... বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
I'm so depressed I know it's pathetic but I can't help it:( To think it's all to do with that PARADE article, RM didn't like Cory separating himself from Finn so he's being punished. RM is such a f**king child!! বছরখানেক আগে
tongue
pkrebelde ব্যক্ত …
I was so sad that Sam left and now that he is back I'm not happy. I'm actually confused I'm scared that Quinn and him will get back together. When I want Quick অথবা Quartie to happen... *Bites Lip* I don't even know. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
delena94 মতামত প্রদত্ত…
Quick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! বছরখানেক আগে
laugh
Gleeky36 ব্যক্ত …
CHORDY IS COMING BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
smile
delena94 ব্যক্ত …
cant wait for the Puck and Finn duet:)))))
পরবর্তি step Quinn and Puck duet:P পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
I want a Quick duet right now!!! বছরখানেক আগে
delena94 মতামত প্রদত্ত…
me too:))))))) বছরখানেক আগে
cropper মতামত প্রদত্ত…
yes! বছরখানেক আগে
smile
fetchgirl2366 ব্যক্ত …
Chapter Four's up!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
rainy
ForsakenMoon19 ব্যক্ত …
So I've been talking to some of my বন্ধু on tumblr and the word is very disappointing... Apparently Finn's screentime is ব্যক্ত to be reduced even আরো compared to the first 3 episodes that just aired, that means he's gonna continue to hang out in the background with the other extras until who knows when.... I'm very angry with this news..... So be warned I'm really moody as of now....... পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
WTF???? *crying endlessly* বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
I'm right with আপনি ninjacupcake88, we can be miserable together:( বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
RM IF আপনি DONT TAKE THIS FRIGGING CARRER SERIOUSLY, I WILL ENDZ YOU. বছরখানেক আগে
hmmm
ForsakenMoon19 ব্যক্ত …
Does anyone else see the coincidence in Chord Overstreet's apparent return to Glee? Don't get me wrong I'm all for the moon that Sammy is coming back but it just seems odd that RIB would do this after Chord turned them down after first being treated like crap! Think about it, the ratings falling and the announcement of major characters being axed off the প্রদর্শনী after they graduate... Hmmm sure looks like someone's getting a little desperate and worried their ship is about to sink.... পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
victoria7011 মতামত প্রদত্ত…
Agreed! বছরখানেক আগে
TheShortGleek মতামত প্রদত্ত…
ikr! বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
yeh i agree :) বছরখানেক আগে
cropper ব্যক্ত …
just wanted to know if আপনি had the chance to meet any of the people in স্বতস্ফূর্ত and have a 1 to 1 দিন with them who would it be?
mine is chris hands down! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
victoria7011 মতামত প্রদত্ত…
Mines is Mark Salling hands down.x বছরখানেক আগে
ninjacupcake88 মতামত প্রদত্ত…
Chris :D<3 বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
chris, cory, amber অথবা naya :D x বছরখানেক আগে
reddooralways ব্যক্ত …
CHORD IS COMING BACK!

link

I'm screaming right now! YAY পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
OMG YES!!!!!! বছরখানেক আগে
victoria7011 মতামত প্রদত্ত…
YESSSSSSSSSSs বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
AWESOME!!!!!!!! বছরখানেক আগে
cropper ব্যক্ত …
লেখা a স্বতস্ফূর্ত episode will post when the script is finished! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
big smile
ForsakenMoon19 ব্যক্ত …
Cory Monteith is on The ঘন্টা tonight!!!!!!! Whoohoo so excited, its gonna be an awesome interview!!!!!!!!!!!! Plus Monte Carlo DVD is out, my night is definitely set!!!!!!!XD পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
victoria7011 মতামত প্রদত্ত…
What channel?x বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
i heard he's not in it for as long as he should be.... :'( বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
^No its a pretty long interview go check out the video I posted:) বছরখানেক আগে
victoria7011 ব্যক্ত …
WTF is up with Mark Sallings hair curl at the front??:O Dont like it that much...:/ পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
I know it looks so stupid lol! বছরখানেক আগে
victoria7011 মতামত প্রদত্ত…
হাঃ হাঃ হাঃ বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
mark... why?? বছরখানেক আগে
KW_SW ব্যক্ত …
নমস্কার my new যন্ত্রপত্র is countrycupcake16@gmail.com hit me up if u want 2 পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
KW_SW মতামত প্রদত্ত…
and just 2 let u guys know this প্রদর্শনী is not tht bad i kinda like it বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
^You like it now but the tagedy is it's about to turn to crap now that all the best actors/characters are getting axed off this প্রদর্শনী after this season:/ বছরখানেক আগে
KW_SW মতামত প্রদত্ত…
Yes very true বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 ব্যক্ত …
And the award for the Most Bogus Director/Writer for a Comedy Series goes to...you guessed it: Ryan Murphy!!! Come on up and get your damn award, jerk!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
হাঃ হাঃ হাঃ it's well deserved too!!!!!! বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
:D বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
^ And tell him to go ahead and make a speech on the terrible things he's doing to these actors/actresses while you're at it. বছরখানেক আগে
hmmm
delena94 ব্যক্ত …
so Jenna,Heather,Darren and Kevin are staying
who else................. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
I wish I knew...obviously Matthew Morrison and Jane Lynch. বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
^RM told Ryan Seacrest, stupid a**hole!!! বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
^ I know. I'm pissed, too. বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 ব্যক্ত …
Okay, whoever has a Twitter on this spot, can আপনি please look up RM অথবা something and send this to him:

RM. WHO THE HELL DO আপনি THINK আপনি ARE? CORY, DIANNA, LEA, MARK, AMBER, AND CHRIS ARE AWESOME!!! CHORD OVERSTREET ALREADY GOT REMOVED FROM THE SERIES!!! YOU'RE JUST DOING WORST!!!

No, I'm kidding. But seriously, wrong of him!!! Shame on you, sir!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
Yep he stuck his foot in his mouth again and is gonna suffer for it BIG TIME!!! No one treats Cory, Chris, Dianna and the others like that and gets away with it without any consequences!! I hate RIB at this point!!!!!! বছরখানেক আগে
AKetchum01 মতামত প্রদত্ত…
RM doesn't have a twitter. বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
I HAVE AND WILL GIRL. বছরখানেক আগে
smile
fetchgirl2366 ব্যক্ত …
নমস্কার guys! Chapter Three is up!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
hmmm
victoria7011 ব্যক্ত …
Who would want to bully ForsakenMoon19 অথবা anyothers on this spot??Theyre the best people on ফ্যানপপ so STOP THE HATE! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Char30 মতামত প্রদত্ত…
PREACH!!!! True dat =D বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
Because there jerks who have no real life, shes amazing বছরখানেক আগে
victoria7011 মতামত প্রদত্ত…
Yes she is! বছরখানেক আগে
big smile
ForsakenMoon19 ব্যক্ত …
TOMORROW Cory Monteith is gonna be on "The ঘন্টা with George Stroumboulopoulos"!!! So set your DVRs girls and guys!!!!<3 পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
victoria7011 মতামত প্রদত্ত…
OMG OMG OMG! বছরখানেক আগে
PaolaTaylors2 ব্যক্ত …
স্বতস্ফূর্ত me conquistou logo ''de cara''! Eu s2 essa série. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
heart
sshannahmontana ব্যক্ত …
I really would like Sam to be back on স্বতস্ফূর্ত in Season 3 because if he is not on স্বতস্ফূর্ত i will probably gonna miss him.I wanted Sam to be back on Glee.If there is a chance i want Sam back because he is so cute and hot. পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
^Sadly he's not coming back and after this season most of the originals are gone too (the good castmemebers), so I don't think there's a chance for the প্রদর্শনী to redeem itself at all:/ বছরখানেক আগে
sshannahmontana মতামত প্রদত্ত…
i know but i just misses him.I really like him. বছরখানেক আগে
sshannahmontana মতামত প্রদত্ত…
I প্রণয় Sam because I think he has great vocal and he's cute. বছরখানেক আগে
mangie1995 ব্যক্ত …
"Well, he’s dreamy. But also I think he represents a really great element of the viewership and what স্বতস্ফূর্ত club can be because he’s a quintessential straight guy, kind of a bumble-y. He’s such a great actor and he provides that enthusiasm, and yet he’s still a guy so it’s not like your watching a bunch of campy theatrics all the time. And then Puck gets in the mix and then people who are watching in the Midwest go, “This could be cool as an option."
পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
mangie1995 মতামত প্রদত্ত…
-Niel Patrick Harris explaining why Finn's his favourite character. :) বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
^I প্রণয় how NPH pointed out all the wonderful reasons that make Finn one of the best characters on the show!! Also প্রণয় how he's his favorite!! বছরখানেক আগে
crying
delena94 ব্যক্ত …
Rolling Stones:

স্বতস্ফূর্ত creator Ryan Murphy has confirmed in an interview with Ryan Seacrest yesterday that he has decided to let go of his cast when their characters graduate from high school, and will replace them with a new batch of young actors. This means that breakout stars Lea Michele, Chris Colfer, Dianna Agron, Mark Salling, Amber Riley and Cory Monteith will all depart from the series at the end of the পরবর্তি season (season 3).
পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
No!!!! I want Dianna, Cory, and Amber to stay!!!!!!! বছরখানেক আগে
delena94 মতামত প্রদত্ত…
i want all of them to stay:(((( বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
And the award for the Most Bogus Director/Writor in a Comedy Series goes to...you guessed it: Ryan Murphy বছরখানেক আগে
smile
fetchgirl2366 ব্যক্ত …
সেকেন্ড chapter's up!!! :) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
mischievous
ForsakenMoon19 ব্যক্ত …
So today I'm beginning my annule হ্যালোইন horror movie marathon lol! Frist up is "Blair Witch Project 2: Book of Shadows". I know this has nothing to do with স্বতস্ফূর্ত but here's what does: Cory was at the "Young Storytellers Foundation" lastnight mentioning his পছন্দ হ্যালোইন costume was a robot and Chris recently tweeted he wants to be a seamonkey for Halloween!! I প্রণয় these two ROTFL!!!:) পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
big smile
ForsakenMoon19 ব্যক্ত …
Just to update everyone Cory Monteith will be on "The ঘন্টা with George Stroumboulopoulos"on Tuesday the 18th!!!! If আপনি didn't see his last interview on that show, go check it out on YouTube it's not to be missed!!!! Can't wait!!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
Fab! বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
Awesome :) বছরখানেক আগে
ForsakenMoon19 মতামত প্রদত্ত…
Here আপনি go guys enjoy! link বছরখানেক আগে
big smile
fetchgirl2366 ব্যক্ত …
Okay, guys. Chapter One is officially up!!! পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
Crime-Drama-Bee মতামত প্রদত্ত…
can আপনি leave a link? বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
Here it is: link বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
I assure আপনি that something like what I wrote should happen in real life হাঃ হাঃ হাঃ :D বছরখানেক আগে
iamfeebs123 ব্যক্ত …
THIS IS অথবা THE CYBER BULLIED FORSAKENMOON19 link পোষ্ট হয়েছে বছরখানেক আগে
fetchgirl2366 মতামত প্রদত্ত…
আপনি should উঠিয়ে রাখুন this ;) বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
i have :) বছরখানেক আগে
iamfeebs123 মতামত প্রদত্ত…
আপনি do! XD বছরখানেক আগে