মাইন্ডলেস বিহেভিয়র Club
যোগদান
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
added by rayraynicki
added by im4evrmindless
added by MJFan4Lifee
added by im4evrmindless
added by im4evrmindless
added by im4evrmindless
added by MindlessGRANDer
Source: gif
added by MJFan4Lifee
added by mindlessforu
Source: হৃদয় u
added by MJFan4Lifee
added by MrsRight1234
added by mhz_princeton
added by prwife
Source: প্রণয়
added by Rocs_Main_Wifey
added by fanjohncena
posted by irreplaceable
i'm gonna do these scenes one scene per chapter so just know that আপনি WILL get your scene

aj pov
these nasty azz freaks হাঃ হাঃ হাঃ
me: before yall get it in the pack and i are going into the woods and we're gonna hunt do আপনি want us to get yall some meat
them: *not paying attention* yea sure whatever

///lexi and prince///
prince and lexi were having a heated makeout session
"papi" lexi moaned as prince was sucking on her nipples. he went lower planting small kisses on body till he reached her clit. he slowly pulled off her panties and started eating her out. he stopped then put in two fingers and pumped...
continue reading...
posted by geekygirl1999
নমস্কার নমস্কার হাঃ হাঃ হাঃ who is read to be a Freak I am lol


still in my room
roc-pulls his fingers out n starts eating me out*
me-*throws head back n moans loud*uhhh roccccc
roc-*tounge fucks me*(god to many wattpad stories lol)
me-uhhhhhhhhhh roccccc I'm about 2 cum(lol ewes)
roc-*goes faster*
me-*cums*
roc-*comes up n goes in*
me-ahhh Roc it hurts
roc-shhhhh ill do it into it does not hurt
me-i swear I'm going to ki-(GCO)ahhhh Roc
roc-*goes faster*
me-*starts to moan*uhh uhh Rocc
roc- yea baby dats wat I like to hear*goes deeper n harder*
me-uhhhhhhhj Roc*throws head back n grab da sheets*
roc-*flips us over*ride me...
continue reading...
posted by irreplaceable
নমস্কার yall! i'm baaaaaaack!!!! and let me just say i missed yall the reason i haven't been on is because my internet would not work for s__t so it's been a painful মাস without internet but here's a story for yall soooooooooooo TURN UP!!!!!!!!

aj pov
so i woke up in the middle of the night cuz.. আপনি know a niggas gotta pee and i was thirsty.
me:*walks downstairs*
so i went downstairs and and used the bathroom then i went to the রান্নাঘর and turned on the lights..... i'm afraid of the dark....... don't judge me. i got some water then i switched off the light and bolted up the staris.... ha! you...
continue reading...
added by xeniebaker