Niko Zguri

ফ্যানপপ্পিং December 2012 থেকে

  • Male, 23 years old
  • Tirana, আলবেনিয়া
  • Favorite TV Show: Gravity Falls, Steven Universe, My Little Pony: Friendship is Magic, the DuckTales reboot
    Favorite Movie: Alpha and Omega franchise; Nolan's "The Dark Knight" triology; The Lord of the Rings/The Hobbit trilogy; Zootopia; most পিক্সার চলচ্চিত্র
    Favorite Musician: Dr Dre, Eminem, D12
    Favorite Book or Author: Harry Potter বই
কারুকার্য তালিকা

আমার সংগঠনগুলি

আমার দেওয়াল

TimberHumphrey বিষয়ে বক্তব্য যেভাবে খুশী
so, we're at the tail end of July and we still got no trailer for the upcoming G5 movie for MLP, despite it coming out on September 24. something tells me Hasbro really, REALLY doesn't wanna promote it at all পোষ্ট হয়েছে ·6 দিন আগে
SombraLyf মতামত প্রদত্ত…
Also it's a direct to vid LEL. ·5 দিন আগে
hmmm
TimberHumphrey বিষয়ে বক্তব্য যেভাবে খুশী
so, Old, M. Night Shyamalan's latest movie - about an evil, secluded সৈকত that kills humans দ্বারা rapidly aging them in one single day. great premise for a graphic novel (that i haven't read). the movie? ......it's not that good :/ পোষ্ট হয়েছে ·7 দিন আগে
TimberHumphrey মতামত প্রদত্ত…
i mean, the movie has its moments, and the cinematography is really good. but that won't save it from bad writing, sloppy execution, terrible dialogue, characters i didn't give a damn about, and a final twist that was so pretentious it made Shyamalan look too full of himself. it's a 5/10 movie for me. i guess Shyamalan's "return to form" was nothing আরো than just a delusion ·7 দিন আগে
Rubie_elsa মতামত প্রদত্ত…
I heard it wasn't good but damn. I've been seeing it everywhere and im still yet to hear great feedback about it ·6 দিন আগে
Windwakerguy430 মতামত প্রদত্ত…
i hate old people ·5 দিন আগে
Canada24 মতামত প্রদত্ত…
M night can be underrated, but don't think I'm gonna see it ·4 দিন আগে
TimberHumphrey বিষয়ে বক্তব্য যেভাবে খুশী
seeing Ryan Coogler's name attached as one of the main producers of the new মহাকাশ জ্যাম movie.... not gonna lie: it... made me die a little inside. mainly 'cause Coogler's proven to be one of the best filmmakers in Hollywood so far, and this new মহাকাশ জ্যাম movie looks like shit পোষ্ট হয়েছে ·13 দিন আগে
Windwakerguy430 মতামত প্রদত্ত…
I wanna die cause people keep sending me pics of the fucking Lebron James Funko Pop ·12 দিন আগে
-nyanpire- মতামত প্রদত্ত…
^Literally no one has sent আপনি that ·11 দিন আগে
Windwakerguy430 মতামত প্রদত্ত…
Everyone sends me that ·11 দিন আগে
SombraLyf মতামত প্রদত্ত…
Everyone start sending him that. ·8 দিন আগে